Seazone Music & Conference

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2017 10:23
Seazone Music & Conference to niepowtarzalny projekt, którego głównym celem jest integracja branży muzycznej na czterech poziomach: konferencji, scenie nowych trendów muzycznych showcase, targów i warsztatów oraz imprez klubowych na terenie Sopotu. Wszyscy miłośnicy muzyki i środowisko z nią związane, dzięki Seazone mogą dosłownie wejść do świata muzyki.
Seazone Music
Seazone Music Foto: mat. pras.

Konferencja, w samym sercu polskiego wybrzeża to możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu edukacji, managementu, technologii i sztuki oraz okazja do networkingu, owocującego nawiązaniem współpracy branżowej.

Profesjonaliści z całego świata, którzy stoją za sukcesami m.in. Fatboy Slim, Black Eyed Peas, Lorde, Faithless, Black Coffee czy Jess Glynne oraz współpracowali z takimi artystami jak Daft Punk, Gorillaz, Korn, Will.i.am, Muse, Pendulum czy Mark Knight, a także wytwórniami Sony Music, Universal i Warner Music Group pojawią się w Sopocie w dniach 8-10 czerwca, by podzielić się swoim doświadczeniem i wiedzą z uczestnikami konferencji.  Wśród prelegentów pojawią się m.in. przedstawiciele brandów Coda Music, Three Six Zero, Beatport, Pioneer DJ UK, Ministry Of Sound & We Are FSYVL, Point Blank i wielu innych.

Saranne Reid, Natalia Romiszewski, Marcus O'Sullivan, Claire Courteney, Rob Anderson, Mike Malak, Jack Bridges, Nikki Gordon, Joseph Keevil – Saytek, Rob Anderson, JC Concato, Tomasz Wróblewski, Adam Milwiw-Baron, Chris Calcutt, Mateusz Telega, Piotr Kardas, Adam Baron, Piotr Dygasiewicz czy Maciej Polański – to tylko wybrani prelegenci konferencji. Są to przede wszystkim osoby aktywne i na co dzień realizujące się w różnych obszarach muzyki, takich jak PR, marketing, management, booking, publishing, zarządzanie licencjami czy organizacja eventów i festiwali. Seazone Music & Conference to nie tylko możliwość spotkania profesjonalistów z branży muzycznej, ale również szansa na świetną zabawę w czasie imprez klubowych, które jej towarzyszą.

Dyskusje panelowe w trakcie spotkań obejmą tematykę nowoczesnej technologii w muzyce, realizacji festiwali muzycznych od podszewki, zagrożeń w branży, innowacyjnego wychowania przez szkoły muzyczne i kierunki rozwoju współczesnego dziennikarstwa muzycznego. Podejmą również próbę odpowiedzi m.in. na pytania jak stworzyć i zarządzać klubową marką, jak być menedżerem w XXI w. oraz opowiedzą o istotnej roli agencji bookingowych. W trakcie tegorocznej edycji Seazone odbędą się również panele dyskusyjne poświęcone realiom organizowania wydarzeń muzycznych przez przedstawicieli samorządów terytorialnych. Będzie to wyjątkowa okazja do nawiązania kontaktów przez osoby, profesjonalnie zajmujące się muzyką i wszystkich, którzy myślą o organizowaniu festiwali czy koncertów w swoich miastach.

Seazone to również warsztaty muzyczne połączone z targami. Przygotowana oferta obejmuje dwudniowe aktywności o charakterze edukacyjnym naszpikowane wykładami, prezentacjami sprzętu, warsztatami i pokazami skupionymi wokół świata DJ, Studio, Home Recording oraz Produkcji Muzycznej. Uczestnicy będą mogli osobiście przetestować i porównać produkty ponad 30 liczących się na rynku marek, m.in. Novation, Focusrite, KRK, Heritige Audio, SSL, WesAudio, Elysia, Cakewalk, Pioneer, Roland, Ableton, Blue Microphones, UDG, Decksaver, NEO by Oyaide, iZotope, iConnectivity, Ecler, AIAIAI, Humpter, Audio - Technica, Allen&Heath, Xone, Genelec, AKAI, M-Audio, Universal Audio, ADAM Audio, IK Multimedia, Moog, Nord, PreSonus, ROLI, Rode, Spectrasonics, Waldorf, Teenage Engineering, Denon, Steinberg, Laserworld, Polyend, Wave Acoustics.

mat. pras.

Zobacz więcej na temat: Sopot