Gospodarka

Amerykańska odnowa aut

Ostatnia aktualizacja: 22.04.2016 07:36
Ziebart, zajmujący się renowacją samochodów, chce zbudować w Polsce sieć franczyzową. Zaczyna od mniejszych punktów - informuje "Puls Biznesu".
Kilku przedsiębiorców z Poznania uznało, że można przekonać Polaków do tego, by zaczęli wydawać pieniądze nie tylko na konieczne naprawy, ale też na renowacje oraz odświeżanie, ochronę i personalizację wyglądu auta
Kilku przedsiębiorców z Poznania uznało, że można przekonać Polaków do tego, by zaczęli wydawać pieniądze nie tylko na konieczne naprawy, ale też na renowacje oraz odświeżanie, ochronę i personalizację wyglądu autaFoto: Glow Images/East News

Samochód zazwyczaj trafia do warsztatu wtedy, gdy coś się w nim zepsuje lub gdy musi przejść przegląd. Kilku przedsiębiorców z Poznania uznało, że można przekonać Polaków do tego, by zaczęli wydawać pieniądze nie tylko na konieczne naprawy, ale też na renowacje oraz odświeżanie, ochronę i personalizację wyglądu auta. Skontaktowali się z amerykańską grupą Ziebart, uzyskali licencję franczyzobiorcy i ruszają w Polskę.

- Ziebart to marka, która ma pół wieku historii w USA, ale w Polsce nie jest rozpoznawalna, niska jest też świadomość usług z zakresu auto detailingu, czyli kompleksowego czyszczenia, konserwacji i renowacji samochodu. Będziemy inwestować w to, żeby zmienić ten stan rzeczy - mówi prezes Ziebart Polska Bartosz Liszkowski.

- Celujemy w duże miasta, w tym roku startujemy powoli i chcemy mieć 3-5 punktów, a w przyszłym przyspieszamy i otworzymy około 10 - zapowiada Liszkowski.

PAP, abo

Zobacz więcej na temat: motoryzacja
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Konkurs

Czytaj także

Koncern motoryzacyjny przyznaje się do fałszowania osiągów samochodów

Ostatnia aktualizacja: 20.04.2016 11:48
Japoński koncern motoryzacyjny Mitsubishi przyznał, że fałszował dane dotyczące osiągów swoich samochodów. Problem dotyczy 4 modeli - łącznie 625 tysięcy egzemplarzy.
rozwiń zwiń