Gospodarka

LINK4 z nominacją do nagrody Effie Awards 2017

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2017 14:53
Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżniono ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową. 
Reklama LINK4 Pierwszy dzwon dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżniono ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową.
Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżniono ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową. Foto: Print Screen Link 4

– Dla nas szczególnie ważne jest to, że nagrodę w tym konkursie przyznają najwięksi specjaliści w branży – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4.

 

W jury konkursu Effie Awards zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej i twórcy reklam oraz dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Wybierają kampanie marek, które poprzez wyróżniające się na rynku, efektowne reklamy osiągają wysokie wyniki biznesowe. – Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Gdy zaczynałam pracę w marketingu LINK4, przypis wynosił 500 milionów złotych. W ciągu półtora roku zwiększyliśmy przypis aż do miliarda – mówi Patrycja Kotecka.

 

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 219 prac. LINK4 będzie walczył o wyróżnienie dla kampanii ubezpieczenia komunikacyjnego. 

 

W reklamie „Pierwszy dzwon” została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”.

 

Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do melodii znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam.

 

Już w zeszłym roku reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. – Mam nadzieję, że pójdziemy za ciosem – trzyma kciuki Patrycja Kotecka.

 

Czy ma rację – okaże się 23 października podczas uroczystej gali w Operze Narodowej w Warszawie. 

Komunikat prasowy, jk

Zobacz więcej na temat: ubezpieczenia reklama
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak