Słuchaj
więcej
Gospodarka

Klienci Getin Banku też szykują pozew zbiorowy

10.08.2012 13:20
Miało być bezpiecznie i zyskownie… a wyszło jak zawsze . Do grona niezadowolonych dołączyli klienci Getin Banku.
Getin Bank
Getin BankFoto: zrzut z ekranu

-  Z wpłaconych 30 tys. zł zostało mi jedynie 20 tys. zł – cytuje nabywcę produktu Kwartalny Profit Gazeta.pl.

Produkt jest oferowany przez Getin Bank wraz z towarzystwem ubezpieczeniowym Open Life TU Życie. Działa jak ubezpieczenie na życie i do życie, a jego horyzont inwestycyjny to 10 lat. Jest sprzedawany jako atrakcyjna alternatywa dla coraz niżej oprocentowanych lokat. Szczególnie polecany na krótkookresową zyskowną inwestycję. Oczywiście bank oferuje produkt pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

Jak możliwe są tak duże straty?

- Okazało się, że Open Life, który dysponował moimi pieniędzmi, przez pół roku pobierał ponad 1500 zł miesięcznie - tłumaczy klient cytowany przez gazetę.pl.

Wszystko zgodnie z umową podpisaną z klientem. Bank tłumaczy, że ta opłata wynika z tabeli opłat i limitów.

Remigiusz Stanisławek, ekonomista podkreśla, że rzadko zdarza się tak skomplikowana umowa. W praktyce mało, który klient ma szansę przebrnąć przez nią i zauważyć wszystkie haczyki, które umieszcza w nim instytucja finansowa.
Rozgoryczonym klientom nie pozostaje nic innego jak pozwać sprzedawcę. Szykuje się kolejny pozew zbiorowy.  

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Nasze banki żyją na kredyt

01.03.2012 12:08
Banki udzielają zbyt dużej ilości kredytów w stosunku do zbieranych depozytów. Na razie równowagę w systemie utrzymują finansowanie zewnętrzne. To się może niebawem skończyć.
rozwiń zwiń

Czytaj także

W którym banku zarobisz najwięcej?

06.06.2012 13:43
Lada moment minie miesiąc od podwyżki stóp procentowych. Przez ten czas tylko nieliczne banki zdecydowały się na podwyższenie odsetek z lokat.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sąd utrzymał karę dla Getin Noble Bank

28.02.2013 12:15
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdził, że Getin Noble Bank pobierał niezgodnie z prawem opłaty od użytkowników swoich kart kredytowych, którzy spóźniali się ze spłatą zadłużenia.
rozwiń zwiń