Telewizja NC Plus miała być rewolucją, a wyszło tsunami niezadowolenia

polskieradio.pl
Anna Borys 26.03.2013
NC+
NC+, foto: ncplus.pl

Połączenie telewizji n i Cyfry+ miało zrewolucjonizować rynek. Tymczasem nowa oferta nie tylko nie zachwyciła, ale wywołała lawinę negatywnych komentarzy.

Internauci nie pozostawili suchej nitki na nowej platformie nc+. Reklamy zapowiadały nową technologie, która miała przynieść rewolucję. Tymczasem klienci nie kryją niezadowolenia. Media społecznościowe zalały firmę negatywnymi komentarzami, na które spółka nie odpowiada. Ogranicza się do zdawkowych „jest nam przykro” albo „odpowiemy jutro”, albo „komentarzy jest za dużo”. Na Facebooku powstał nawet profil Anty nc+, który ma już 1/3 fanów, co oficjalny profil nc+.

Klienci są oburzeni, że za to samo muszą płacić więcej. Pakiety za 39zł okazały się mniej atrakcyjne niż oferowane wcześniej w Cyfrze+. Nc+ zaś chwali się pakietami za119zł i 199zł, i to w promocji.

wirtualnemedia.pl, ab

Komentarze:

sortuj
liczba komentarzy: 0
    Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!

Serwis specjalny

Bądź z nami w kontakcie

Polecane

Szkolnictwo zawodowe wraca do łask

Szkolnictwo zawodowe wraca do łask

Ministerstwo Gospodarki stawia na szkolnictwo zawodowe. Z jego inicjatywy zawarte zostało porozumienia między Ministerstwem Edukacji Narodowej, Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej oraz Ministerstwem Skarbu Państwa o współpracy w zakresie kształcenia zawodowego.