Telewizja NC Plus miała być rewolucją, a wyszło tsunami niezadowolenia

polskieradio.pl
Anna Borys 26.03.2013
Telewizja NC Plus miała być rewolucją, a wyszło tsunami niezadowolenia
NC+, foto: ncplus.pl

Połączenie telewizji n i Cyfry+ miało zrewolucjonizować rynek. Tymczasem nowa oferta nie tylko nie zachwyciła, ale wywołała lawinę negatywnych komentarzy.

Internauci nie pozostawili suchej nitki na nowej platformie nc+. Reklamy zapowiadały nową technologie, która miała przynieść rewolucję. Tymczasem klienci nie kryją niezadowolenia. Media społecznościowe zalały firmę negatywnymi komentarzami, na które spółka nie odpowiada. Ogranicza się do zdawkowych „jest nam przykro” albo „odpowiemy jutro”, albo „komentarzy jest za dużo”. Na Facebooku powstał nawet profil Anty nc+, który ma już 1/3 fanów, co oficjalny profil nc+.

Klienci są oburzeni, że za to samo muszą płacić więcej. Pakiety za 39zł okazały się mniej atrakcyjne niż oferowane wcześniej w Cyfrze+. Nc+ zaś chwali się pakietami za119zł i 199zł, i to w promocji.

wirtualnemedia.pl, ab

Komentarze:

sortuj
liczba komentarzy: 0
    Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!

Bądź z nami w kontakcie

Polecane

Hazard w Internecie: budżet rocznie traci 2 mld zł

91 proc. firm oferujących hazard w Internecie w Polsce działa w szarej strefie. KE zaleca by blokować te witryny i jednocześnie obniżać podatki, by zachęcić przedsiębiorców do legalizacji działalności gospodarczej. Skorzystać może budżet i użytkownicy.