Telewizja NC Plus miała być rewolucją, a wyszło tsunami niezadowolenia

polskieradio.pl
Anna Borys 26.03.2013
NC+
NC+, foto: ncplus.pl

Połączenie telewizji n i Cyfry+ miało zrewolucjonizować rynek. Tymczasem nowa oferta nie tylko nie zachwyciła, ale wywołała lawinę negatywnych komentarzy.

Internauci nie pozostawili suchej nitki na nowej platformie nc+. Reklamy zapowiadały nową technologie, która miała przynieść rewolucję. Tymczasem klienci nie kryją niezadowolenia. Media społecznościowe zalały firmę negatywnymi komentarzami, na które spółka nie odpowiada. Ogranicza się do zdawkowych „jest nam przykro” albo „odpowiemy jutro”, albo „komentarzy jest za dużo”. Na Facebooku powstał nawet profil Anty nc+, który ma już 1/3 fanów, co oficjalny profil nc+.

Klienci są oburzeni, że za to samo muszą płacić więcej. Pakiety za 39zł okazały się mniej atrakcyjne niż oferowane wcześniej w Cyfrze+. Nc+ zaś chwali się pakietami za119zł i 199zł, i to w promocji.

wirtualnemedia.pl, ab

Komentarze:

sortuj
liczba komentarzy: 0
    Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!

Serwis specjalny

serwis specjalny wrzesień39

Bądź z nami w kontakcie

Polecane

Młodzi, wykształceni, bezrobotni. Czy warto mieć jeszcze dyplom uczelni wyższej?

Młodzi, wykształceni, bezrobotni. Czy warto mieć jeszcze dyplom uczelni wyższej?

Wśród Polaków w wieku 18 - 24 lata, 94,6 proc. osób to studenci. Na naukę po szkole średniej Polacy decydują się najchętniej w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Australijczycy. Jednocześnie coraz powszechniejsze są głosy, że studia nie chronią już przed bezrobociem i że młodzi ludzie wybierając kierunek studiów, nie trafiają w potrzeby rynku pracy.