Brazylia 2014: na mundial sprzedano już ponad 2,5 mln biletów

PAP
Marcin Nowak 27.03.2014
Konferencja przedstawicieli FIFA na stadionie Maracana przed mundialem w Brazylii
Konferencja przedstawicieli FIFA na stadionie Maracana przed mundialem w Brazylii, foto: EPA/MARCELO SAYAO

Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej (FIFA) poinformowała w czwartek, że sprzedała już 2,56 mln biletów na rozpoczynający się w czerwcu mundial, którego gospodarzem będzie Brazylia.

W sumie do rozdysponowania jest ich 3 miliony.
- W trwającej do 1 kwietnia fazie sprzedaży rozdysponowanych zostanie 295 387 kart wstępu. Ostatni etap sprzedaży rozpocznie się 15 kwietnia - powiedział szef marketingu FIFA Thierry Weil.
Jego zdaniem od 18 kwietnia będzie możliwe nabywanie biletów przez trzy kolejne tygodnie w dwunastu miastach, w których rozegrane zostaną mecze mistrzostw świata. 540 tys. kart wstępu dostarczą kibicom kurierzy.
W przypadku niemożności uczestniczenia w danym spotkaniu sympatycy futbolu będą mogli odesłać zakupione wejściówki.

 

man

sortuj
liczba komentarzy: 0
    Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!

Informacje

Ekstraklasa: zadyszka Zawiszy, arcyważny triumf Cracovii

Ekstraklasa: zadyszka Zawiszy, arcyważny triumf Cracovii

Po serii meczów bez porażki piłkarze bydgoskiego Zawiszy przegrali drugi ligowy mecz z rzędu. Mecz bardzo ważny, bo z walczącą z nim o utrzymanie Cracovią. W debiucie na ławce trenerskiej Jacka Zielińskiego goście pewnie zwyciężyli 3:0.

Reklama

Sport na antenie

Igrzyska Europejskie: za 50 dni zapłonie znicz

Igrzyska Europejskie: za 50 dni zapłonie znicz

W największej imprezie sportowej 2015 roku pierwszych Igrzyskach Europejskich w stolicy Azerbejdżanu Baku o medale walczyć będzie w dniach 12-28 czerwca 6 tys. sportowców. Na liście zakwalifikowanych znajduje się 213 Polaków.

Sport na luzie

Premier League: kluby odrzuciły ofertę wytwórcy piwa

Premier League: kluby odrzuciły ofertę wytwórcy piwa

Premier League nie wzbogaci się o 135 milionów funtów. Kluby odrzuciły ofertę firmy Guinness, która chciała zostać tytularnym sponsorem rozgrywek.  Obecnie jedną z najlepszych lig świata firmuje swoją nazwą Barclays.