5 skutecznych ćwiczeń, które możesz zrobić samodzielnie w domu

Ostatnia aktualizacja: 28.07.2017 10:30
Nie ma co się oszukiwać, niemal każdy mężczyzna chciałby wyglądać jak siłacz, a zapewne każda kobieta marzy o wysportowanej i smukłej sylwetce. Dziś mamy okazję, by zastanowić się, jak - choćby samodzielnie w domowym zaciszu – poprawić swoją kondycję i zadbać o kształtną figurę. Przedstawiamy zestaw ćwiczeń, które w tym pomogą.

Trudno wytłumaczyć, skąd wziął się Dzień Kultu Masy Mięśniowej, ale możemy się domyślać, że jego pomysłodawcami są… kulturyści. W końcu to oni koncentrują się na rzeźbieniu muskułów poprzez wykonywanie intensywnych ćwiczeń fizycznych z obciążeniem, a jednocześnie na maksymalnie możliwej redukcji tkanki tłuszczowej. Z kulturystami Tomaszem Laszko i Rafaelem Malinowskim postanowiliśmy spędzić ten nietypowy dzień, zgarniając kilka cennych rad, a przy okazji sprawdzając jakie preferencje w kwestii stopnia umięśnienia mają... kobiety.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

''Adios kilogramos", czyli 90 dni do szczupłej sylwetki i zdrowego stylu życia [WIDEO]

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2017 19:00
Wystarczy wprowadzić do swojego życia kilka zmian, a zyskamy zgrabną figurę i dobre samopoczucie. Przepis na sukces znajdziemy w poradniku "Adios kilogramos! Kompleksowy plan odchudzania na 90 dni", stworzonym przez ekspertów: psychodietetyka, Katarzynę Błażejewską-Stuhr, Adę Jakimowicz, trenera personalnego i psychologa, oraz Marcina Markiewicza, trenera personalnego, fizjoterapeutę.
rozwiń zwiń