Warszawa: konkurs na logo Dworca Centralnego

IAR
Petar Petrovic 08.09.2013
Hala główna Dworca Centralnego w Warszawie
Hala główna Dworca Centralnego w Warszawie, foto: wikipedia commons/użytkownik Boston9

50 tysięcy złotych chcą wydać Polskie Koleje Państwowe na logo Dworca Centralnego w Warszawie. Władze spółki doszły do wniosku, że dworzec, mimo, że jest rozpoznawalny, powinien mieć rozpoznawalny znak.

Spółka zorganizowała konkurs, w którym mogą jednak wziąć udział tylko profesjonaliści. Dyrektor marketingu w PKP Justyna Sołtyk chce, by dworzec stał się miejscem rozpoznawalnym i lubianym. Jej zdaniem dworzec może stać się miejscem ciekawych inicjatyw kulturalnych, a nawet dobrej zabawy. Dlatego właśnie został ogłoszony konkurs na logotyp. Dzięki temu dworzec będzie miał swoją spójną identyfikację.
Inicjatywie przyklasnęło Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Jego członek, profesor Lech Majewski uważa, że w dzisiejszych czasach logo jest niezbędne. Podkreślił, że logotypy mają wszystkie instytucje, wiele budynków i prawie wszystkie firmy.
Prace można składać do 26 września. Regulamin konkursu znajduje się na stronie pkp.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 grudnia, w 38 rocznicę otwarcia Dworca Centralnego.
pp/IAR

Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>>

Komentarze:

sortuj
liczba komentarzy: 0
    Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!

Powiedzieli w Polskim Radiu

Bądź z nami w kontakcie: