"#Radioprzyjaciel" – kampania wizerunkowa radiowej Jedynki

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2017 12:20
W sobotę 25 marca wystartowała kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Ma ona charakter wizerunkowy i przebiega pod hasłem "#Radioprzyjaciel".

- 18 kwietnia radiowa Jedynka obchodzi 91. rocznicę urodzin. Przez blisko 100 lat stacja zyskała miliony przyjaciół, ludzi, którzy rośli wraz z nami. Dziś mamy wiernych słuchaczy wśród wszystkich pokoleń Polaków. "Sygnały dnia", "Matysiakowie", "Cztery pory roku" były z nami zawsze i nadal są. Pojawiły się też nowe formaty na naszej antenie, co zaowocowało tym, że miniony rok był rekordowy dla Jedynki, jeśli chodzi o przyrost najmłodszych słuchaczy (od 15. do 20. roku życia) - podkreśla dyrektor Programu 1 Polskiego Radia Rafał Porzeziński.

- Myślę, że Jedynka, jak żadna inna stacja, zapracowała przez te lata na miano Radioprzyjaciela. Tego, czego nie da się zobaczyć, i to czego nie sposób opisać, można znaleźć na naszej antenie. To, co gramy w Jedynce, jest jak nasze polskie DNA, jak Polonez opus 40 Chopina, jak proza Sienkiewicza i jak gole Roberta Lewandowskiego. Jesteśmy Państwa przyjacielem, Radioprzyjacielem. Spot telewizyjny ma nam to przypomnieć w przededniu 91. urodzin - dodaje dyrektor Rafał Porzeziński.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne emitowane w telewizji Polsat oraz telewizji publicznej (TVP1 i TVP2). Kampania potrwa do końca kwietnia tego roku.

***

info. prasowa/pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak