X
Aby nas słuchać lub oglądać potrzebujesz najnowszego Adobe Flash Player | Pobierz Flash
POLSKIE RADIO - HISTORIE DOBRZE OPOWIADANE OD 90 LAT
Jedynka

Zyskaj formę ze Skrzynecką i Łopuckim

25.07.2012
Katarzyna Skrzynecka i Marcin Łopucki
Katarzyna Skrzynecka i Marcin Łopucki Foto: PR
On to mistrz fitness, któremu muskulatury zazdroszczą mężczyźni. Ona w 3 miesiące po porodzie straciła 17 kg, czego zazdroszczą jej kobiety. Teraz Katarzyna Skrzynecka i Marcin Łopucki zapraszają do wspólnego odchudzania. Obiecują, że wystarczy 10 tygodni.
Posłuchaj
13'38 Jak zyskać formę radzą Katarzyna Skrzynecka i Marcin Łopucki

Marcin Łopucki swój wygląda zawdzięcza wieloletnim treningom. - Mąż zawodowo trenuje blisko 30 lat, najpierw były to sztuki walki, później fitness. I oczywiście nie można się porównywać do takich zawodowych sportowców, ale można wyglądać dobrze i mieć zdrowe serce, jeśli się wspólnie nauczymy zdrowo odżywiać i przyzwyczaimy się do aktywności fizycznej - mówiła w "Lecie z Radiem" Katarzyna Skrzynecka.

Oboje gwarantują efekt w 10 tygodni. - Prezentujemy łatwy i przyjemy system odżywiania. Taka dieta pozwala nawet raz w tygodniu jeść słodycze. To bardzo ważne, bo nasz umysł czuje się dzięki temu komfortowo i nie mamy stresu związanego z dietą – tłumaczył Łopucki.

Wszystko w ramach kampanii "Zyskaj formę”. - Gwarantujemy, że efekty będą widoczne w 10 tygodni. - Tylko nie wolno się oszukiwać. W ramach społeczności "Zyskaj formę” można się dzielić doświadczeniami. Oferujemy też wspólne gotowanie i ćwiczenia. Inni uczestnicy projektu wspierają nowych i opowiadają też o swoich zmaganiach – opowiadał Łopucki.

Jak twierdzi Katarzyna Skrzynecka, wystarczy ćwiczyć dwa razy w tygodniu po 30–40 minut. – Ja w 3 miesiące po porodzie wróciłam do sylwetki sprzed ciąży. Wystarczyła dieta i ćwiczenia, które mogą robić świeżo upieczone mamy. Oczywiście pomagał mi w tym mąż, który prowadzi m.in. zajęcia dla kobiet po porodzie – mówiła aktorka. Część porad jest bezpłatna, natomiast dostęp do pełnego pakietu jest płatny. Szczegóły na stronie www.zyskajforme.pl.

Na czym dokładnie polega program "Zyskaj Formę”, jakie produkty pomogą w odchudzaniu, a jakich warto unikać? Tego dowiesz się z nagrania audycji.

Rozmawiał Roman Czejarek.

ei

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Wybory prezydenckie 2015 - najnowsze informacje

Czytaj także

Jak sport, to tylko z przyjaciółmi

Naukowcy odkryli, że uprawianie sportu wspólnie z dobrym kolegą lub koleżanką mobilizuje dzieci do większej aktywności fizyczne. Wychodzi to pociechom na zdrowie.

- Ze względu na to, że wiele dzieci w Wielkiej Brytanii nie wypełnia zaleceń dotyczących aktywności ruchowej, istnieje potrzeba zidentyfikowania nowych sposobów na zmotywowanie dzieci do ćwiczeń - mówi dr Russ Jago z Uniwersytetu Bristolu. Instytut ten prowadził badania na zlecenie Brytyjskiej Fundacji Serca (British Heart Foundation - BHF). - Zachęcanie dzieci do ćwiczenia razem z przyjaciółmi, zwłaszcza poza szkołą, może przynieść znaczące zmiany - dodaje naukowiec.

Badania prowadzono wśród 472 dzieci w wieku 10-11 lat, które dostarczyły kompletne dane na temat aktywności fizycznej i czasu spędzanego z najbliższym kolegą lub koleżanką. Zauważono, że dzieci, które aktywnie spędzały czas w towarzystwie przyjaciół wykazywały wyższy ogólny poziom aktywności fizycznej w porównaniu z dziećmi, które nie miały tego rodzaju mobilizacji.

- Wnioski te dowodzą, że ćwiczenie wspólnie z przyjacielem lub posiadanie kolegi, który jest dobrym wzorem pod względem aktywności fizycznej zwiększa szanse, że dziecko będzie w dobrej formie. Wiemy, że osoby, które ćwiczą w dzieciństwie, częściej przenoszą ten zwyczaj w dorosłe życie, co obniża ryzyko chorób układu krążenia - mówi Natasha Stewart z BHF.

Zdaniem naukowca motywowanie dzieci do tego, żeby pobiegać z kolegą lub koleżanką prawdopodobnie ma znaczący wpływ na zdrowie pociech.

(ki)

Czytaj także

Chcesz się dobrze czuć? Trenuj coś!

15.03.2012
Ćwiczenia na siłowni
Ćwiczenia na siłowniFoto: Glow Images/East News
W zdrowym ciele – zdrowy duch. Ludzie, którzy uprawiają sporty są zdrowsi, ale i szczęśliwsi.
Posłuchaj
12'45 Trener Paweł Mączyński podpowiada co i jak trenować

Wszyscy jesteśmy "zabiegani". Jednak niewielu z nas, biega po zdrowie. Nadchodzi wiosna. Niebawem zrzucimy zimowe wdzianka i będziemy prezentować swoje ciało w pełnej okazałości. Niektórym tej okazałości przez zimę przybyło i nie wiedzą jak się jej pozbyć. Odpowiedź jest prosta: zacznijcie się ruszać. I nie jutro, ale już teraz. - Fitness kluby, siłownie to miejsca, gdzie doskonale można przygotowanie się do wiosny i wrócić do formy - podpowiada Paweł Mączyński, trener osobisty z Centrum Zdrowego Ciała w Warszawie.

Jednak zanim rozpoczniemy trening warto wybrać się do lekarza. – Trzeba upewnić się, czy nie ma żadnych przeciwwskazań do aktywności fizycznej, żeby nie wyrządzić sobie żadnej krzywdy – tłumaczy gość Jedynki.

Następnie należy wyznaczyć sobie cel, jaki chcemy osiągnąć, czyli czy chcemy schudnąć, poprawić formę, figurę itd. - Prawie 90 proc. osób, które przychodzą do Centrum chce zrzucić tkankę tłuszczową – zdradza Mączyński. – Warto też skorzystać z usług specjalisty. Trener wyznaczy nam kierunek do obranego celu. Ćwiczenia na własną rękę najczęściej prowadzą do zniechęcenia. Zdarzają się kontuzje, urazy. Narzucamy sobie za duże tempo, za bardzo obciążamy organizm – wyjaśnia Mączyński, trener osobisty.

Rozmawiał Wiesław Molak.

(mb)