Trójce przybywa słuchaczy. Świetny wynik za 2016 rok

Ostatnia aktualizacja: 20.01.2017 17:25
Jak wynika z badań firmy SMG/KRC, Trójka od października do grudnia 2016 roku uzyskała 8-procentowy udział w wynikach słuchalności stacji radiowych. Dyrektor Trójki, Adam Hlebowicz, mówi o najlepszym wyniku od 2012 roku.
Studio Trójki
Studio TrójkiFoto: M. Sas/ PR

W porównaniu z wcześniejszym kwartałem (lipiec-wrzesień), Trójka odnotowała wzrost o 1 punkt procentowy, co jest na rynku radiowym prawdziwym sukcesem. 

- Wzrost słuchalności obserwujemy od 3 miesięcy, co oczywiście cieszy cały zespół. W udziałach w rynku Trójka osiągnęła najlepszy wynik od 2012 roku - mówi Adam Hlebowicz, Dyrektor Redaktor Naczelny Trójki. - Pokazuje to, że powiększa się grono wiernych słuchaczy, a także, że pozyskujemy nowych, często bardzo młodych odbiorców, dla których mamy szeroką i jak słychać ciekawą propozycję programową - dodaje.

W jego ocenie, efekty przyniosły eksperymenty z ramówką i zróżnicowanie propozycji antenowych.

- Bardzo cieszą mnie dobre wyniki kwadransowe kilku nowych audycji, pasma publicystycznego po godzinie 15, czy niedzielnych "Historii jak z książki" Marka Stremeckiego. Rewelacyjny wynik osiągamy w soboty, gdzie po kilku eksperymentach w poranku, mamy teraz zróżnicowaną i akceptowaną przez słuchaczy propozycję - wyjaśnia dyrektor Trójki.

W odniesieniu do wyniku z okresu lipiec-wrzesień 2015 roku, wzrost słuchalności Trójki wyniósł 0,2 punktu procentowego, a wynik za cały 2016 rok wyniósł 7,9 proc. Stacja uplasowała się na czwartym miejscu wśród anten w Polsce z największym wzrostem słuchalności w 2016 roku wśród anten ogólnopolskich.

bk


Czytaj także

Teatr, rozrywka i autorski program Gaby Kulki, czyli nowości w ramówce Trójki

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2017 14:02
Program 3 Polskiego Radia odświeża ramówkę. Od Nowego Roku na antenie stacji z ul. Myśliwieckiej pojawiło się kilka nowych audycji – przede wszystkim muzycznych, kulturalnych i rozrywkowych.
rozwiń zwiń