Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot!

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail

- To było ogromne wyzwanie. Dotyczyło przecież tego, żeby zadowolić słuchaczy. Zadaniem naszej agencji było pokazanie Trójki jako radia inteligentnego, symbolu jakości, potrafiącego promować rzeczy, które są wartościowe - opowiadają o kampanii wizerunkowej Trójki Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny Agencji Walk i Tomasz Skorupa, copywriter i Adrian Dmoch, art director.

Posłuchaj

Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot! (Trójka do południa/Trójka)
+
Dodaj do playlisty
+

- Staraliśmy się zróżnicować pomysły, tak aby jeden był bardziej społeczny, drugi bardziej absurdalny. Zaczynamy od 125 proc., a kończymy na 418 procentach, absolutnie nie chcemy schodzić poniżej stu - mówi Tomasz Skorupa w "Do południa".

- Na zdjęciu widzimy rywalizujących mężczyzn. Na tym opiera się koncepcja tego filmu. Chcieliśmy za pomocą metafory, czyli gęsi i pierza oddać taką rywalizację - dodaje Rzontkowski. Panowie zaraz uspokajają: gęsi nie ucierpiały w tym spocie, bo są sztuczne!

- Chcielibyśmy, żeby każdy nasz film przedstawiał inny rodzaj absurdu. Jeśli chodzi o gęsi to jest to wybitnie wizualny gag - twierdzi dyrektor Rzontkowski.

A jak poradzili sobie aktorzy? Wyśmienicie. - To wspaniali aktorzy. Musieli w krótkim czasie wcielić się w kilka różnych ról. W wielu przypadkach także zaimprowizować niektóre rzeczy. Naprawdę spadaliśmy z krzeseł ze śmiechu! Dawid Podsiadło zaskoczył nas możliwościami improwizacyjnymi. Artur Andrus niezwykłą godnością, z jaką przedstawia każdy z naszych numerów. Zbigniew Zamachowski w każdym momencie potrafił dać od siebie co najmniej dwa razy tyle niż było w scenariuszu - opowiadają autorzy kampanii wizerunkowej.

Audycję "Do południa” przygotował i prowadził Michał Nogaś.

Na audycję "Do południa" zapraszamy od poniedziałku do czwartku od godz. 9.00 do 12.00.

Polecane