Lovebrands - dlaczego kochamy konkretne marki?

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Lovebrands - dlaczego kochamy konkretne marki?
Love brands - czyli o tym, jak można pokochać buty... Foto: Alex Borovsky/Shutterstock

Czy można związać się uczuciem z telefonem albo butami do biegania? Eksperci od marketingu dbają o to, żeby tak było. Tak rodzą się "lovebrands".

Posłuchaj

Lovebrands - co to takiego? (Z dala od Trójki/Trójka)
+
Dodaj do playlisty
+

- Lovebrand oznacza markę, która potrafiła stworzyć z odbiorcami jakąś wartościową relację. Chodzi o to, abyśmy przywiązali się w jakiś sposób do konkretnych produktów - mówił w Trójce Sebastian Bryks, autor bloga bryks.it.

W efekcie jesteśmy mniej krytyczni wobec takich marek, bo je bardzo lubimy. Jak buduje się lovebrand i jakie sztuczki stosują tu marketingowcy? Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Data emisji: 22.03.2017
Godzina emisji: 9.44

ei/mk

Polecane