E-commerce "zabije" zwykłe sklepy? Sklepy internetowe podbijają kolejne segmenty rynku sprzedaży. Czy punkty stacjonarne już niedługo odejdą do lamusa? Zobacz więcej na temat: Czwórka handel handel internetowy Joachim Ciecierski marketing sprzedaż
Nowa ideologia - ekonomia wdzięczności Ekonomia wdzięczności to ideologia pochodząca ze Stanów Zjednoczonych i promowana obecnie także w Polsce. Czy przyczyni się do zmiany obyczajów? Zobacz więcej na temat: ekonomia marketing Piotr Firan psychologia
Zmysłowe zakupy to przyszłość? Odpowiedni dobór zapachów, muzyki i wystroju to tylko część zabiegów, by klient czuł się dobrze w sklepie. Nadchodzi czas zakupów, które jednocześnie są relaksem. Zobacz więcej na temat: Czwórka marketing Piotr Firan psychologia
Marka "Polska" jest warta 602 mld dolarów 20. miejsce zajęła marka "Polska" w rankingu BrandFinance Nation Brand. W ciągu roku jej wartość wzrosła o 105 mld dolarów do 602 mld dolarów, czyli o 21 proc. - informuje "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: marketing POLSKA
Geomarketing – nowa wędka na klienta Handlowcy aby zwiększyć obroty starają się wykorzystywać nowe technologie i sposoby docierania do klientów, takie jak geomarketing. Zobacz więcej na temat: aplikacje mobilne handel marketing marketing terytorialny
"Typopolo" - wizytówki lat 90. Font o nazwie "Golonka", stworzony na podstawie napisu sprzed 30 lat nad barem? To efekt badania projektantów nad designem, typowym dla lat 90. Zobacz więcej na temat: Czwórka Katarzyna Dydo KULTURA marketing reklama
Microsoft wycofuje markę Nokia z rynku Microsoft, który wykupił Nokię w ubiegłym roku, rezygnuje z tej marki i postanowił wycofać jej nazwę ze wszystkich smartfonów. Ma ją zastąpić nazwa Lumia. Zobacz więcej na temat: firma marketing nokia telefony komórkowe
SEX* sells! Jak zadowolić Twoich klientów? Wiedza na temat korzyści wynikających z kreowania dobrego doświadczenia zakupowego jest nadal zbyt mała wśród polskich firm, przez co niestety, mocno ograniczają swój potencjał sprzedażowy. Zobacz więcej na temat: marketing zakupy
Nowe logo dla Polski. Jak reklamować nasz kraj? Trwa głosowanie na nowe logo dla Polski. Wybierać można spośród trzech projektów, z których każdy przedstawia inną wersję... sprężyny. O tym, w jaki sposób należałoby reklamować nasz kraj na arenie międzynarodowej, porozmawiamy w czwartkowe popołudnie w audycji "Się mówi". Zobacz więcej na temat: Czwórka marketing Piotr Firan POLSKA
Firmy płacą za ruch na Youtube.com, bo brak im ciekawych pomysłów W mediach społecznościowych dokonuje się kolejny przełom, wchodzimy w etap komunikacji wideo, filmy stanowią już 60 proc. zawartości Internetu, tak wynika z badań firmy Chimney. Zobacz więcej na temat: FILM firma marketing reklama youtube
Będzie bat na telemarketerów? W Sejmie rozpoczęły się prace nad przepisami, mającymi uporządkować dziki rynek telemarketingu - informuje "Dziennik Polski". Zobacz więcej na temat: marketing prasa telefonia komórkowa telemarketing telepraca
Czy i jak, marketing i nowe technologie powinny współdziałać? Zadaniem każdego marketingowca od zawsze była i wciąż jest przede wszystkim odpowiednia komunikacja z klientami, ich zaangażowanie, poznanie potrzeb i oczekiwań, i w końcu nakłonienie do zakupu towarów lub usług. Jednak obecnie marketing jest coraz bardziej cyfrowy. Zobacz więcej na temat: it komunikacja z klientami marketing
Analityk: pięć metod Lidla na wabienie klientów Sieć Lidl, konstruując ofertę, która ma do sklepów przyciągnąć klientów przestrzega kilku reguł, które sprawiają, że wyróżnia się na rynku. Serwis Okazjum.pl wyodrębnił 5 składników przepisu Lidla na sprzedaż swoich produktów na pniu. Zobacz więcej na temat: handel marketing reklama
Czy i jak, marketing i nowe technologie powinny współdziałać? Zadaniem każdego marketingowca od zawsze była i wciąż jest przede wszystkim odpowiednia komunikacja z klientami, ich zaangażowanie, poznanie potrzeb i oczekiwań, i w końcu nakłonienie do zakupu towarów lub usług. Jednak obecnie marketing jest coraz bardziej cyfrowy. Zobacz więcej na temat: it komunikacja z klientami marketing
Wojna handlowa z Rosją mobilizuje Polaków Oddolny masowy ruch nakierowany na promowanie polskich jabłek jest zjawiskiem w naszym polskim przypadku całkowicie zrozumiałym – mówi specjalista od marketingu, Piotra Zajlicha z firmy San Markos. Mobilizuje do działania, a to zawsze przydaje się w biznesie. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA marketing rosyjskie embargo
PR rządzi? PR odgrywa coraz większą rolę w naszym życiu codziennym. Coraz więcej firm, instytucji, ale też i osób prywatnych, zatrudnia profesjonalne agencje PR do promowania siebie i swoich produktów. Gdzie kończy się PR a zaczyna propaganda? Zobacz więcej na temat: marketing
Podświadoma reklama Reklama może mieć różne formy. Najczęściej widzimy ją na bilbordach lub w formie przerywników naszych ulubionych seriali i programów telewizyjnych a także przed seansami kinowymi. Zobacz więcej na temat: marketing media reklama telewizja
Marketing, który nie drażni? Reklama natywna zdobywa internet Choć ten nowy trend dotyczy na razie zaledwie 3 proc. reklam w internecie, to reklama natywna rozwija się w błyskawicznym tempie. Specjaliści od promocji chcą w ten sposób przekonać do zakupu produktów klientów coraz bardziej niechętnych wobec tradycyjnych reklam. Zobacz więcej na temat: internet marketing reklama reklama w internecie Trójka