X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Mobilna pizzeria - dobry pomysł na biznes

Ostatnia aktualizacja: 30.09.2014 12:40
W ostatnich miesiącach mamy prawdziwy wysyp food trucków, czyli pojazdów oferujących gorące posiłki, przygotowanych na naszych oczach. Serca Polaków podbiły oczywiście hamburgery, ale i sprzedawcy pizzy mogą liczyć na dobre zarobki.
Audio
  • Adam Szarwiło z mobilnej pizzerii "Lokal" opowiedział o plus i minusach takiego biznesu (Czwórka/Na bogato"
Inwestycja w mobilną pizzerię może się bardzo zwrócić
Inwestycja w mobilną pizzerię może się bardzo zwrócićFoto: Glow Images

W Czwórce wrażeniami na temat prowadzenia takiego biznesu podzielił się Adam Szarwiło. Jest on właścicielem pizzerii na kółkach "Lokal". - Mobilne pizzerie to tak naprawdę przyczepy, na których zamontowany jest pełnowymiarowy piec do pizzy. Ma on 130 cm średnicy. Dzięki temu możemy dać klientowi w ciągu półtorej minuty nawet cztery pizze - powiedział.
Szybkość obsługi i jakość usług jest w przypadku takiej działalności najważniejsza. To ona koniec końców gwarantuje sukces przedsięwzięcia. - Dlatego też od początku szukaliśmy do pracy osób, które są dynamiczne, mają w sobie dużo energii - zaznaczył.
PRZECZYTAJ: Pizza jest dobra, bo tania i można się nią dzielić

Pomysł mobilnej pizzerii zaświtał w głowie gościa audycji "Na bogato" rok temu. Zbiegło się to z prawdziwą ekspansją food trucków. - Pomyśleliśmy o tym, co ludzie lubią jeść na mieście, ale też brać na wynos i kupować spontanicznie. Pizzeria okazała się słusznym wyborem, który nam się szybko zwrócił - przekonywał Szarwiło.

Ile kosztuje taka mobilna pizzeria? Ile osób potrzebnych jest, by mogła ona pracować siedem dni w tygodniu, oferując stałą jakość usług? O tym przekonacie się wysłuchując nagrania z audycji "Na bogato".
ac/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Chcesz założyć własną firmę? Musisz mieć pasję i entuzjazm

Ostatnia aktualizacja: 14.03.2014 08:00
Często słyszymy: nie masz pracy, załóż własny biznes. Niby nic prostszego, okazuje się jednak, że ci, którzy zastosowali się do tej rady, nierzadko na tym tracą. Firma upada, a młodzi biznesmeni zostają z niczym. - Trzeba mieć cele, a gdy coś nie wychodzi, zagryzać zęby i próbować dalej - mówi przedsiębiorca Tomasz Wiśniewski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

CSR - model nowoczesnej filantropii

Ostatnia aktualizacja: 12.07.2014 12:37
Wiodące na międzynarodowym rynku przedsiębiorstwa w coraz większym stopniu dostrzegają wymierne korzyści płynące ze społecznego zaangażowania. Filantropia, troska o ekologię czy dobro rodzin pracowników to najlepszy sposób na stworzenie marki dobrze kojarzonej na całym świecie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dawać czy brać? Istotne pytania o altruizm

Ostatnia aktualizacja: 29.07.2014 10:22
- Badania psychologów już od dawna dowodzą, że lansowane przez lata głosy, iż to egoiści odnoszą w życiu największe sukcesy, są błędem. Człowiek to istota społeczna i tylko współpracując innym, może w pełni się realizować - powiedział w Czwórce Tomasz Łysakowski, psycholog i trener biznesu.
rozwiń zwiń