X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Transformacja cyfrowa. Czy nadążamy za postępem?

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2019 13:37
Transformacja cyfrowa to termin odmieniany przez wszystkie przypadki, szczególnie w czasach, gdy "termin ważności" kompetencji, które zdobywamy, skrócił się do trzech lat.
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: metamorworks/Shutterstock.com

Wprowadzanie nowych technologii do organizacji to dziś konieczność dla tych, którzy chcą rozwijać swój biznes i liczyć się na rynku. Jednym z takich narzędzi jest platforma gamifikacyjna. Czym jest grywalizacja? Jak wykorzystać mechanizmy znane z gier do zmiany zachowań ludzi w określonych sytuacjach lub by skłonić ich do pewnych aktywności. Na ile sprawdzają się pasek postępu czy punkty za osiągnięte "levele"? Jak opakowywać materiały szkoleniowe w atrakcyjną formę? Jak zbudować lojalność i podtrzymywać zarządzanie pracowników? O tym porozmawiamy z Krzysztofem Filarskim, ekspertem z Westhill Consulting.

***

Na audycję z cyklu "Strefa prywatna" w czwartek (10.10) od godz. 20.05 zaprasza Jakub Jamrozek.

ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Pendrive czy głowa. Gdzie trzymać wspomnienia?

Ostatnia aktualizacja: 10.09.2015 15:20
Wystarczy ćwiczyć pamięć, żeby jak najdłużej cieszyć się wspomnieniami najpiękniejszych chwil - przekonują eksperci. A co w razie nagłej awarii?
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Facebook nieczynny. Od 29 do 31 lutego"

Ostatnia aktualizacja: 19.02.2019 14:02
Kolejny łańcuszek podbija popularny serwis społecznościowy. Tym razem wielu oburza. Czy słusznie?
rozwiń zwiń