"Trzeba mieć odwagę, by czasem wejść w konflikt"

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2018 17:15
O co najczęściej kłócą się ludzie w pracy? O awans, stanowisko, pieniądze, zakres obowiązków, nagrody, dominację, złą komunikację a czasem nawet o miejsce pracy, czyli przysłowiowe biurko.
Audio
  • Bartosz Rusek o tym, jak radzić sobie z konfliktami w pracy (Dajesz radę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/Ollyy

Czytaj także
współpraca 1200 free
Kultura pracy. Co zrobić, żeby ją poprawić?

Takie konflikty mogą skutecznie popsuć atmosferę w pracy, ale unikanie ich, jak mówi Bartosz Rusek, członek zarządu Brainstorm Group, także nie jest dobre. - W różnych firmach często borykamy się z tym, że ludzie są za mało konfliktowi. Brak konfliktu jest jedną z dysfunkcji organizacji; ludzie nie chcą się dzielić swoimi pomysłami, nie chcą się nie zgadzać. A trzeba mieć odwagę, żeby czasem wejść w konflikt i umiejętność, jak z tym konfliktem potem sobie poradzić - przekonuje ekspert.

Na czym polega zarządzanie konfliktem? Jak wyjść z twarzą z konfliktu, który sami wywołaliśmy? W jaki sposób mówić w pracy o rzeczach, które nas denerwują? Dlaczego w dogadaniu się z innymi ludźmi pomagają... spacer i wspólny obiad? O tym w nagraniu.

***

Tytuł audycji: Dajesz Radę   

 Prowadzi: Marta Hoppe

Gość: Bartosz Rusek (członek zarządu i dyrektor sprzedaży w Brainstorm Group)

Data emisji: 12.01.2018

Godzina emisji: 14.05

mg/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Starszy, młodszy - kto sprawdzi się lepiej w pracy?

Ostatnia aktualizacja: 22.11.2017 09:40
Według brytyjskich badaczy pracownicy, którzy pracują w zespole zróżnicowanym wiekowo, są o około 10 proc. bardziej zadowoleni z pracy niż osoby pracujące jedynie w grupie osób w swoim wieku.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak zaplanować swój rozwój? "Cel warto mieć na wierzchu"

Ostatnia aktualizacja: 29.12.2017 16:30
- To, co chcemy osiągnąć, warto mieć w zasięgu wzroku. Może to być zdjęcie na biurku, które symbolizuje nasz cel, przypominajka na telefonie albo tapeta na ekranie komputera - radzi coach kariery i trenerka rozwoju osobistego, Joanna Piechocka.
rozwiń zwiń