X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Trzeba mieć odwagę, by czasem wejść w konflikt"

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2018 17:15
O co najczęściej kłócą się ludzie w pracy? O awans, stanowisko, pieniądze, zakres obowiązków, nagrody, dominację, złą komunikację a czasem nawet o miejsce pracy, czyli przysłowiowe biurko.
Audio
  • Bartosz Rusek o tym, jak radzić sobie z konfliktami w pracy (Dajesz radę/Czwórka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/Ollyy

Czytaj także
współpraca 1200 free
Kultura pracy. Co zrobić, żeby ją poprawić?

Takie konflikty mogą skutecznie popsuć atmosferę w pracy, ale unikanie ich, jak mówi Bartosz Rusek, członek zarządu Brainstorm Group, także nie jest dobre. - W różnych firmach często borykamy się z tym, że ludzie są za mało konfliktowi. Brak konfliktu jest jedną z dysfunkcji organizacji; ludzie nie chcą się dzielić swoimi pomysłami, nie chcą się nie zgadzać. A trzeba mieć odwagę, żeby czasem wejść w konflikt i umiejętność, jak z tym konfliktem potem sobie poradzić - przekonuje ekspert.

Na czym polega zarządzanie konfliktem? Jak wyjść z twarzą z konfliktu, który sami wywołaliśmy? W jaki sposób mówić w pracy o rzeczach, które nas denerwują? Dlaczego w dogadaniu się z innymi ludźmi pomagają... spacer i wspólny obiad? O tym w nagraniu.

***

Tytuł audycji: Dajesz Radę   

 Prowadzi: Marta Hoppe

Gość: Bartosz Rusek (członek zarządu i dyrektor sprzedaży w Brainstorm Group)

Data emisji: 12.01.2018

Godzina emisji: 14.05

mg/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Starszy, młodszy - kto sprawdzi się lepiej w pracy?

Ostatnia aktualizacja: 22.11.2017 09:40
Według brytyjskich badaczy pracownicy, którzy pracują w zespole zróżnicowanym wiekowo, są o około 10 proc. bardziej zadowoleni z pracy niż osoby pracujące jedynie w grupie osób w swoim wieku.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak zaplanować swój rozwój? "Cel warto mieć na wierzchu"

Ostatnia aktualizacja: 29.12.2017 16:30
- To, co chcemy osiągnąć, warto mieć w zasięgu wzroku. Może to być zdjęcie na biurku, które symbolizuje nasz cel, przypominajka na telefonie albo tapeta na ekranie komputera - radzi coach kariery i trenerka rozwoju osobistego, Joanna Piechocka.
rozwiń zwiń