Gears of War 5. Pierwsze recenzje z wysokimi ocenami

Ostatnia aktualizacja: 05.09.2019 13:53
Pamiętam kiedy pierwszy raz zagrałem w "Gears of War". Byłem wtedy początkującym graczem, a sam tytuł zrobił na mnie niezwykłe wrażenie.
Gamerzy grający w Gears of war
Gamerzy grający w "Gears of war"Foto: Shutterstock/Barone Firenze

Było mi bardzo szkoda, że piractwo zabiło tę markę na PC, a kontynuację musiałem ogrywać na konsolach kolegów. Niemniej cieszy mnie fakt, że marka ma się dobrze i doczekaliśmy się dobrej kontynuacji serii.

Dla niewtajemniczonych: "Gears of War" to Komputerowa gra akcji z gatunku strzelanek trzecioosobowych wydana na platformy Xbox 360 i Microsoft Windows. Producentem gry jest Epic Games, wydawcą Microsoft Game Studios, dystrybutorem w Polsce CD Projekt. Amerykańska premiera odbyła się 7 listopada 2006 roku, europejska 17 listopada 2006 roku. Po udanej kampanii reklamowej studia Epic Games oraz firmy Microsoft, gra sprzedała się w ponad sześciu milionach egzemplarzy.

Piąta część Gearsów doczekała się godnej kontynuacji i zaskarbiła sobie serca recenzentów. Na podstawie materiałów znalezionych w internecie oceny prezentują się następująco:

God is a Geek – 10/10
Gamingbolt – 9/10
Press Start – 9/10
ShackNews – 9/10
TheSixthAxis – 9/10
IGN – 8,8/10 (recenzja w toku)
Game Informer – 8,5/10
Attack of the Fanboy – 4/5
EGM – 4/5
GamesRadar – 4/5
GameSpot – 7/10 (recenzja w toku)
Metro – 7/10
CGMagazine – 6,5/10
PCGamesN – 6/10

Aktualne recenzje sugerują, że nowa część Gearsów jest bardzo dobrą produkcją, ale bez rewolucji gatunku. Jednak fani gatunku powinni czuć się spełnieni, a całość stanowi dobre spoiwo dla fabuły cyklu.

Łukasz "JeffreJ" Chmiel

Czytaj także

"Zabił, bo grał". Naukowcy obalają mity o brutalności w grach

Ostatnia aktualizacja: 20.02.2019 13:06
Premiera pierwszego Mortal Kombat w 1992r. doprowadziła do powstania organizacji, która do dziś zajmuje się oceną zawartości gry oraz wyznaczania granicy wiekowej dla konsumentów. Od tamtego momentu gry stały się celem ataków w mediach oraz kozłem ofiarnym w przypadku przestępstw popełnianych przez graczy. Na szczęście czasy się zmieniają, a aktualne badania udowodniły, że brutalność w grach wcale nie ma negatywnego wpływu na psychikę odbiorcy.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Kryzys gracza. Jak przełamać złą passę?

Ostatnia aktualizacja: 30.06.2019 12:05
Chyba każdy z nas zna znaczenie tego słowa oraz uczucie zagubienia i bezradności, jakie mu towarzyszy. Czy kryzys oznacza nasz koniec w świecie gamingu? - To nieodłączny element naszego życia. To zależy od nas: czy poradzimy sobie z nim i znajdziemy dla niego ujście, czy kryzys nas zniszczy - mówi gamerka Patrycja Kosior.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Gry, w które gramy od lat

Ostatnia aktualizacja: 28.07.2019 13:54
Chyba każdy gracz ma swoją ulubioną grę, niektórzy chętnie sięgają po nowości, inni od lat wierni są "swojemu" tytułowi. 
rozwiń zwiń