Łatanie produktu. O polityce wydawniczej gier

Dożyliśmy czasów, w którym polityka wydawnicza gier uległa drastycznej zmianie. Twórcy często nastawiają się na długofalowy zysk, nawet jeżeli ich produkcja nie do końca spełniła oczekiwania graczy.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: allinonemovie/pixabay.com
O Audycji
Tytuł Łatanie produktu. O polityce wydawniczej gier
Prowadzący Łukasz JeffreJ Chmiel
Opis

Wydawanie półproduktu i natychmiastowe łatanie go po premierze, podział na mniej i bardziej bogate wydania, DLC, mikrotransakcje nie raz wprawiają graczy w zakłopotanie. Dlaczego obecnie twórcy decydują się na takie zabiegi zamiast dopracować swój produkt i wydać go w formie kompletnej gry? Jak gracze mogą wpłynąć na decyzje deweloperów bojkotując ich najnowsze dzieło? Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Rafałem Kurczyńskim.

W audycji także kalendarium gracza przygotowane przez Mateusza Kulika.

***

Tytuł audycji: Strefa gamingu

Data emisji: 1.12.2019

Godzina emisji: 12.08

kul

Goście Rafał Kurczyński
Playlista
Tagi
Playlista