Reklama, a sukces gry. Jak przyciągnąć graczy?

Ostatnia aktualizacja: 22.01.2021 09:57
Premiera "Cyberpunka 2077" pokazała nam, jak wzorowo przeprowadzić kampanię reklamową, aby błyskawicznie zwróciły się koszty produkcji. 
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: lassedesignen/Shutterstock.com
shutterstock Anton27 dziewczyna gracz konsola gaming 1200.jpg
Jasne i ciemne strony gamingu. Jak wyłączyć złe emocje?

Oszałamiające zwiastuny rozpoczęły tzw. pompowanie balonika hype'u, ale kiedy podczas jednej z prezentacji pojawił się na scenie Keanu Reeves świat dosłownie oszalał. 

Świat gamingu wykorzystuje rozmaite metody, aby przyciągnąć do swoich produkcji jak największą ilość odbiorców. Zdradzimy Wam szczegóły działania najpopularniejszych metod marketingowych w branży gier oraz e-sportu. Nawet tych nie do końca uczciwych.

ZOBACZ WIĘCEJ Ciekawostki, relacje, wywiady - audycja "Strefa gamingu"

W audycji również kalendarium gracza.

 

***

Na audycję "Strefa gamingu" zapraszamy w niedzielę (24.01) po godz. 12.05. Program poprowadzi Łukasz "Jeffrej" Chmiel.

pj

 

 

Zobacz więcej na temat: Czwórka gaming
Czytaj także

Jak gracze gry komputerowej uratowali japońską Cuszimę

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2021 15:12
Gry jednoczą, czego świetnym przykładem jest "Ghost of Tsushima", która zgarnęła wiele świetnych recenzji, zachwyciła fanów, a w obliczu japońskiego nieszczęścia połączyła ich w celu ratowania zabytków. 
rozwiń zwiń
Czytaj także

Sale Wawelu i gra komputerowa. Poznaj Zamek z "Kosmografem"

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2021 14:01
Zwiedzanie muzealnych sal wcale nie musi być nudne. Zamek Królewski na Wawelu zaprasza by: grając w "Kosmograf", wyruszyć z Zuźką w podróż w czasie, pogadać z wawelskimi głowami, a w Kurzej Stópce spotkać Alchemika. 
rozwiń zwiń