Najgorsze wakacje ever. Lulu Zubczyńska i przygody autostopowiczki

Ostatnia aktualizacja: 14.09.2022 14:07
Ostatnie dni lata warto wykorzystać na ostatnie podróże. W wakacyjnej trasie jest właśnie Lulu Zubczyńska, która jeszcze przed wyjazdem opowiedziała nam o swoich najmocniejszych wakacyjnych przygodach.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Rawpixel/Pixabay

Lulu Zubczyńska jest raperką w projekcie Lulu x Uaziuk i didżejką w kolektywie San Junipero Girls Crew. Prowadzi kanał na YouTubie, robi teledyski, dokumenty i krótkie metraże. Dużo podróżuje, a w podróży często spotykają ją niecodzienne przygody.

- Moje ulubione podróże to takie "na trasie", "w trasie", nie jakieś all inclusive czy samolot, ale podróż samochodem w dalekie miejsca, autostop - podkreśla rozmówczyni Czwórki. - Jedna z najmocniejszych sytuacji, jakie mi się przydarzyły, miała miejsce podczas Eurotripu do Włoch. Byliśmy już w Czechach, w okolicy Brna i mieliśmy pojechać do Monachium. Długo czekaliśmy, by złapać autostop. Po dwóch godzinach do swego auta zaprosił nas miły Czech. Powiedzieliśmy mu, że chcemy pojechać do Monachium, a on, że właśnie jedzie pod granicę niemiecką. Jechaliśmy sobie dwie godziny przez górski krajobraz. Po czym zorientowaliśmy się, że nie jedziemy w dobrą stronę. Byliśmy już w Karlowych Warach - dodaje.

Na domiar złego, gdy Lulu z towarzyszem podróży dotarli do filmowej stolicy Czech, okazało się, że właśnie trwa tam festiwal filmowy. Nie mieli szansy na znalezienie miejsca do spania, bo wszystko było zajęte. - Było późno i zrobiło się bardzo zimno. Musieliśmy przespać się na ulicy, w śpiworach między samochodami - wspomina artystka. - Z perspektywy czasu oceniamy to jako zabawną przygodę, Piotr nawet zrobił sobie zdjęcie na czerwonym dywanie - dodaje. - Następnego dnia ruszyliśmy do Monachium.

Posłuchaj
05:47 czwórka stacja kultura 14.09.2022 wakacje lulu.mp3 Najgorsze wakacje ever. Lulu opowiada o swoich podróżach autostopem (Stacja Kultura/Czwórka)

Lulu dużo podróżuje, więc i spotyka ją dużo przygód. Kolejna, którą zdecydowała się podzielić z Czwórką, to przygoda w drodze do Holandii. - Jakiś czas temu postanowiliśmy też wybrać się do Amsterdamu. W Niemczech nie mogliśmy złapać stopa. Staliśmy w dziwnym miejscu. Nic tam nie było oprócz stacji benzynowej, spotkaliśmy tylko jakiegoś człowieka z żoną. Wyglądali bardzo podejrzanie - wspomina. - Atmosfera była dziwna, wydawała się dość niebezpieczna. Nie chciałam, by ci ludzie do nas podeszli, ale podeszli. Pan zaproponował nam, że zawiezie nas następnego dnia do Holandii, bo i tak wiezie tam żonę do fryzjera. Nie było to bezpieczne, ale zapakowaliśmy się do jego samochodu. Rewelacyjnie ugościł nas w domu, serwował nawet bułeczki na śniadanie. To było mega miłe doświadczenie. Nauczyło mnie, że warto ufać ludziom - dodaje.

Sprawdź także:

Lulu x Uaziuk - Jetlag/Lulu x Uaziuk

***

Audycja: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Gość: Lulu Zubczyńska (raperka w projekcie Lulu x Uaziuk, didżejka w kolektywie San Junipero Girls Crew)