X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Czym jest autobranding i jak to działa?

Ostatnia aktualizacja: 12.02.2019 17:38
Nasz internetowy wizerunek jest wart tyle, ile są w stanie zapłacić za niego firmy. Jak wskazują eksperci od wizerunku w sieci, ważne jest to, z kim się współpracuje, ile osób nas śledzi i komentuje to, co robimy.
Audio
  • Autobranding – jak skutecznie kreować własną markę w sieci? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay/StockSnap

Zjawisko nie jest dziś niczym nowym. Kiedyś pracował nad nim sztab ludzi, dziś możemy robić to sami. Influencerzy muszą jednak uważać na to, co publikują na swoich profilach. Ważne jest, co piszą i jak reklamują produkty swoim nazwiskiem. - Istnieje istotna różnica pomiędzy tym, jak postrzegamy się we własnej głowie i tym, jak postrzegają nas inni - mówiła Sara Spisak, influencer marketing specialist.

- Decydując się na prowadzenie osobistej marki, musimy być świadomi naszych atutów i bardzo konsekwentni w naszych działaniach - wyjaśniała.

Jak zostać managerem własnej marki? Jak docierać do dużych grup odbiorców i przekazywać im informacje, które ich zainteresują? Jak ustanowić granice swojej prywatności w mediach społecznościowych? I czy robot może zostać influencerem? M.in. o tym w nagraniu. 

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Sara Spisak (influencer marketing specialist w firmie LiquidThread)

Data emisji: 12.02.2019

Godzina emisji: 8.30

ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Społecznościówki a psyche. Które dołują najbardziej?

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2017 12:30
Brytyjskie Królewskie Stowarzyszenie do spraw Zdrowia Publicznego zajęło się związkami zdrowia psychicznego i platform społecznościowych. Który, według badaczy, serwis społecznościowy najgorzej wpływa na naszą psychikę?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Regulaminy społecznościówek. Zgódź się tylko na to, co chcesz

Ostatnia aktualizacja: 23.05.2018 10:15
Facebook, Instagram, LinkedIn i inne portale społecznościowe zmieniają zasady dotyczące prywatności użytkowników. Warto przeczytać nowe regulaminy i ominąć kontrowersyjne zapisy. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czy wystarczająco chronimy swoje dane osobowe?

Ostatnia aktualizacja: 03.01.2019 11:24
Firma Splash Data opublikowała listę najgorszych haseł 2018 roku. Najpopularniejszym hasłem jest niezmiennie "123456".
rozwiń zwiń