Marketing w e-sporcie. Liczą się wizerunek i wyniki

- Kreacja wizerunku zawodnika oraz organizacji w tej branży jest bardzo istotna i nie mniej ważna niż same wyniki - mówi Wiki "ViKivi" Wójcik.
Wiki ViKivi Wójcik i Łukasz JeffreJ Chmiel
Wiki 'ViKivi' Wójcik i Łukasz 'JeffreJ' ChmielFoto: Czwórka/Magdalena Żelazowska
O Audycji
Tytuł Marketing w e-sporcie. Liczą się wizerunek i wyniki
Prowadzący Łukasz 'JeffreJ' Chmiel
Opis

Branża e-sportowa rozwija się w bardzo szybkim tempie i coraz bardziej formułą oraz oprawą przypomina normalny sport. - Wizerunek jest naszym zabezpieczeniem. Jeśli przestaniemy wygrywać i być popularni, to nadal możemy zdobywać pieniądze - wyjaśnia ekspertka i komentatorka.

Co łączy zawodników z branży e-sportowej z piłkarzami? Jak zadbać o rozpoznawalność w tej branży? Dlaczego "normalność" to klucz do sukcesu? Zapraszamy do wysłuchania całej audycji. 

***

Tytuł audycji: Strefa gamingu

Data emisji: 10.02.2019

Godzina emisji: 12.08

kul

Goście Wiki "ViKivi" Wójcik (komentatorka branży e-sportowej)
Playlista
Tagi
Playlista