X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Cheaty" w grach - jak zapobiec temu zjawisku?

Tak długo jak istnieją gry komputerowe istnieją także cheaty - rozwiązania dostępne w grze lub oprogramowanie zewnętrzne, które pozwala nam korzystać z niedozwolonych rozwiązań.
Natalia Koperska - psycholog sportowy i e-sportowy
Natalia Koperska - psycholog sportowy i e-sportowyFoto: Michał Piwowarek/Czwórka
O Audycji
Tytuł Latanie, przyspieszony bieg, autocelowanie - dlaczego oszukujemy w grach?
Prowadzący Chmiel Łukasz
Opis

Dawniej popularne kody, dostępne były głównie w grach jednoosobowych, a ich celem oprócz ułatwienia gry, było przedłużenie jej żywotności. Wraz z rozwojem branży, gier multiplayer oraz e-sportu, "cheaty" stały się zmorą dla uczciwych graczy, którzy często doznawali porażki za sprawą nieuczciwych rywali.

- Podobnie, jak i w sporcie, tak i w grach istnieje grono osób, która oszukuje, by osiągnąć lepsze wyniki - mówiła psycholog sportowy i e-sportowy Natalia Koperska. - Po części wynika to z naszego wychowania, w którym wymaga się od nas więcej i więcej. Uczestniczymy w wyścigu szczurów. Nawet jeśli robimy coś dla rozrywki, to mamy tendencję do porównywania się z innymi - tłumaczyła.

Dlaczego i kogo próbujemy oszukać w grach? W jaki sposób na samoocenę wpływa środowisko graczy? Więcej na ten temat w nagraniu audycji. Mateusz Kulik tradycyjnie przygotuje też kalendarium gracza.

ZOBACZ TAKŻE Jak zostać mistrzem e-sportu >>>

***

Tytuł audycji: Strefa gamingu

Data emisji: 14.04.2019

Godzina emisji: 12.08

ac

Goście Natalia Koperska
Playlista
Tagi
Playlista
  • Unsane, - Commited
  • The Vandals, - Euro-Barge
  • The Ernies, - Here & Now
  • The Suicide Machines, - New Girl
  • Suicidal Tendencies, - Cyco Vision
  • Speedealer, - Scramer
  • Speedealer, - Nothing To Me
  • Les Claypool, - Jerry Was A Race Car Driver
  • Goldfinger, - Superman
  • Even Rude, - Vilifield