X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Fortnite e-sportową grą roku? "Kontrowersyjna decyzja"

Fortnite został wybrany e-sportową grą roku w plebiscycie Golden Joystick Awards 2019 i jest decyzja dość... kontrowersyjna.
Rozgrywka FortniteEpic Games
Rozgrywka "Fortnite"/Epic GamesFoto: Lenscap Photography/Shutterstock.com
O Audycji
Tytuł  Fortnite e-sportową grą roku? "Kontrowersyjna decyzja"
Prowadzący Łukasz "Jeffrej" Chmiel
Opis

Czy to możliwe, że battle royale znaczy więcej na scenie e-sportowej niż np. League of Legends lub Counter-Strike? Jak tłumaczyli eksperci w Czwórce, biorąc pod uwagę popularność Fortnite'a w liczbach, wynik może nie jest zaskakujący, ale też trzeba spojrzeć na grę pod kątem e-sportowej rywalizacji oraz reguł jakimi się rządzi. - Z jednej strony to szok i niedowierzanie, ale z drugiej - głosowanie jest publiczne, więc być może chodzi o to, że zagłosowali także "niedzielni gracze". W tym sektorze Fortnite oczywiście króluje - mówili goście Czwórki. - Weteranów to pewnie zaboli, ale Fortnite jest po prostu popularny. Wcześniej mówiło się nawet o rekordach, które ta gra bije. 

ZOBACZ WIĘCEJ "League Of Legends" - statystyki po finale >>>

Czy wybór jest słuszny, a Fortnite wciąż będzie rósł w siłę? Czy społeczność Fortnite'a rzeczywiście wciąż stanowią młodzi gracze? Jak wygląda rodzima scena i zawody Fortnite'a? Na ten temat jak i wiele innych, m.in. o broni w nowym sezonie - w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.

***

Tytuł audycji: Strefa gamingu

Data emisji: 24.11.2019

Godzina emisji: 12.08

kd

Goście Gerard Gołumbiewski, Dominik "Nero" Dąbrowski
Playlista
Tagi
Playlista
  • Goldfinger, - Superman
  • Gorillaz, - Rhinestone Eyes
  • Bang La Decks, - Utopia
  • The Griswolds, - 16 Years
  • Camaros, - Cheesecake
  • Rage Against the Machine, - Guerrilla Radio
  • Psykosonik, - Panic Control
  • Tekken 6 Soundtrack, - Fallen Colony
  • Dilated Peoples, - Who's Who