X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak pisać scenariusze sztuk teatralnych?

Ostatnia aktualizacja: 16.02.2019 14:39
- Staramy się określić, co nas interesuje, jakie formy chcemy podjąć, a potem jak "widzieć", rozwijać i pielęgnować słowa, które chcemy rozwijać - mówił w Czwórce dramtopisarz Tomasz Gromadka.
Audio
  • Tomasz Gromadka o sztuce tworzenia scenariuszy teatralnych i poświęconych temu zagadnieniu warsztatach (W to mi graj/Czwórka)
(zdj. ilustracyjne)
(zdj. ilustracyjne)Foto: aerogondo2 / Shutterstock.com

ignacy liss 1200.JPG
Ignacy Liss: granie spektakli to nieustanna praca nad rolą

"Pisanie nocą" to nowa inicjatywa, cykl warsztatów, których uczestnicy wymieniają się wzajemnie inspiracjami i wspólnie uczą się pisać sztuki teatralne. - Często popadamy w trans pisarski - opowiadał jej pomysłodawca, Tomasz Gromadka. - Nasza "inspira" to to, co możemy dostać od życia. 

Czym jest "Stół Powszechny" i jak przebiegają warsztaty? Jak powstają nowe scenariusze teatralne? Jakie narzędzia potrzebne są dramatopisarzom i jaka jest różnica między dramatopisarzem i dramaturgiem? Jak prowadzi się warsztaty z więźniami? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki. W programie wybraliśmy się także do Opery Krakowskiej i udowodniliśmy, że "Studenci mają głos".

Zapraszamy także do wysłuchania nagrania drugiej godziny audycji "Sztuka teatru", w której "Ostatni" - premierowy spektakl w Nowym Teatrze w Warszawie. Rozmawialiśmy na ten temat z aktorem Romualdem Krężelem. Zajrzeliśmy też na premierę spektaklu "Random" do stołecznego Teatru Ochoty.

***

Tytuł audycji: W to mi graj

Prowadzi: Michał Piwowarek

Gość: Tomasz Gromadka (dramatopisarz, dramaturg, poeta oraz animator kultury)

Data emisji: 16.02.2019

Godzina emisji: 13.15

kd/pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Wyzwolenie". Anna Augustynowicz czyta Stanisława Wyspiańskiego

Ostatnia aktualizacja: 26.01.2019 13:00
- Każdy czas daje dla "Wyzwolenia" inne rozwiązania. Po raz pierwszy zrobiłam to przedstawienie w 2003 roku w Teatrze Współczesnym w Szczecinie. Teraz, w Teatrze Polskim w Warszawie, patrzę na ten tekst przez pryzmat trzech pokoleń Polaków - opowiada reżyserka Anna Augustynowicz. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Ignacy Liss: granie spektakli to nieustanna praca nad rolą

Ostatnia aktualizacja: 09.02.2019 15:00
Student II roku Akademii Teatralnej pod reżyserskim okiem Andrzeja Seweryna na deskach Teatru Polonia w Warszawie buduje postać, która milczy. - Słowo w sztuce jest ostatecznością. Bez słów można wiele pokazać, można stworzyć wiarygodną postać - opowiada Ignacy Liss.
rozwiń zwiń