X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

#DobraPaczka – Too Good To Go

Ostatnia aktualizacja: 15.10.2019 10:54
#DobraPaczka – Too Good To Go to akcja charytatywna na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności. 150 krajów bierze czynny udział w tegorocznej odsłonie Światowego Dnia Żywności ONZ.  
Too Good To Go dla Banku Żywności
Too Good To Go dla Banku Żywności Foto: Materiały Prasowe

Celem Too Good To Go jest walka z marnowaniem żywności poprzez łączenie klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 roku i od tamtej pory zyskała ponad 13 milionów użytkowników w 13 krajach.

Too Good To Go działa na zasadach podobnych do funkcjonowania innych aplikacji do zamawiania posiłków. Umożliwia ona kupowanie jedzenia, którego restauracje, hotele czy cukiernie nie zdążyły sprzedać w ciągu dnia. Klient kupuje tzw. "paczkę niespodziankę" (nigdy nie wiadomo, jakie jedzenie, jakie produkty zostaną niesprzedane), w której jest niesprzedane tego dnia jedzenie i płaci za nie około jednej trzeciej ceny.

Too Good To Go włącza się w #WorldFoodDay. Daje klientom możliwość przekazania datku na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności za pomocą aplikacji. Dzięki temu firma chce zaznaczyć, że niemarnowanie jedzenia jest także ruchem walczącym z głodem na świecie. Dodatkowo każdy z klientów może wesprzeć misję Banków Żywności polegającą na  pozyskiwaniu jedzenia i dystrybucji na rzecz najbardziej potrzebujących.


aj

Zobacz więcej na temat: żywność aplikacja
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak