TikTok w odwrocie? Tę lukę wypełni Reels

Ostatnia aktualizacja: 02.08.2020 15:41
Chodźcie do Nas - mówią twórcy aplikacji Reels, chcąc tym samym przekonać influencerów do... opuszczenia TikToka. Niektórym z użytkowników apikacja jest gotowa nawet za to zapłacić. 
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Olga Oginskaya / Pixabay

Reels to odpowiedz twórców Instagrama na cieszącego się dużą popularnością TikToka. Aplikacja próbuje przekonać do siebie użytkowników na wiele sposobów - m.in. płacąc za ich obecność w Reels. Jak donosi The Wall Street Journal, Instagram płaci swoim twórcom, by Ci najpierw swoje treści wrzucali na Reels, a dopiero w następnej kolejności np. na TikToka. 

Firma ma mieć specjalny budżet i przeznacza setki tysięcy dolarów dla twórców chcących publikować swoje filmy właśnie na nowej platformie. Zarobić mogą przede wszystkim influencerzy, którzy mają rozwinięte konta na TikToku.


Zobacz więcej na temat: Instagram