X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

CommVault rozpoczyna działalność w Polsce

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2013 21:17
Wzmocnienie zespołu i nawiązanie współpracy z dystrybutorem o wartości dodanej – oto najbliższe plany CommVault w Polsce.
CommVault rozpoczyna działalność w Polsce

Firma CommVault, producent oprogramowania do ochrony i zarządzania danymi cyfrowymi, poinformowała o rozpoczęciu działalności w Polsce i otworzeniu regionalnego biura w Warszawie. Firma jest znana polskim klientom głównie dzięki swojemu flagowemu oprogramowaniu do tworzenia kopii zapasowych, Simpana. W pierwszym etapie bezpośredniej obecności na polskim rynku, CommVault skupi się zarówno na rozbudowie kanału sprzedaży, jak i zespołu. Na jego czele stanie Agnieszka May-Sadowska.

„Polska to dla nas jeden z kluczowych rynków w Europie Środkowej. Charakteryzuje się silną gospodarką i dużym potencjałem wzrostu dla naszych rozwiązań. Obecnie, w dobie spowolnienia gospodarczego, klienci analizują strukturę całkowitych kosztów posiadania (TCO) i szukają sposobów na ich optymalizację. Chcą zrobić więcej za mniej – uprościć procesy, skuteczniej zarządzać swoją infrastrukturą IT i tym samym zredukować koszty operacyjne. Sądzimy, że firma CommVault ze swoją ofertą, dobrze wpisuje się w te potrzeby” – powiedziała Agnieszka May-Sadowska, Vice President Sales na region Eastern – zarządzająca polskim oddziałem CommVault.

Kluczowym produktem oferowanym na polskim rynku będzie Simpana 10®, pakiet oprogramowania do zarządzania danymi. Te oraz inne rozwiązania przeznaczone są dla szerokiego grona klientów końcowych o różnej wielkości i dla różnych branż oraz sektorów.   

„CommVault nie planuje sprzedaży bezpośredniej do klientów końcowych. Prowadzimy działania handlowe w tradycyjnym modelu – dystrybutor-partner-klient końcowy. Jednym z pierwszych zadań stojących przed polskim oddziałem będzie wybór lokalnego dystrybutora z wartością dodaną (VAD)” – powiedziała Agnieszka May-Sadowska.

Za zarządzanie kanałem partnerskim odpowiadać będzie Ryszard Regucki, Channel Director na region Eastern.

W ramach procesu budowy kanału partnerskiego, CommVault nawiązał współpracę z polskim integratorem, firmą WASKO S.A. Nowy partner prowadzi działalność od 25 lat i zajmuje się produkcją oprogramowania, a także realizacją kompleksowych usług w zakresie wdrażania, utrzymania i eksploatacji systemów informatycznych.

„WASKO to jeden z czołowych integratorów na polskim rynku. Zaprosiliśmy tę firmę do współpracy zarówno ze względu na wysoki poziom merytoryczny, jak i silną specjalizację oraz poziom świadczonych usług wsparcia. Profil naszego partnera oraz jego doświadczenie w integracji rozwiązań pochodzących od różnych producentów stanowią doskonałe uzupełnienie naszej oferty” – dodaje Agnieszka May-Sadowska.

Kolejnym krokiem rozwoju polskiego przedstawicielstwa będzie wzmocnienie zespołu o osoby odpowiedzialne za działania sprzedażowe i wsparcie techniczne dla polskich partnerów i klientów końcowych. Jak przyznaje dyrektor polskiego oddziału CommVault, rekrutacja jest w toku. Proces ten powinien zakończyć się do końca wakacji.

 



autor: eRKa

Zobacz więcej na temat: CommVault firma ochrona danych