X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

Genesys liderem w raporcie Gartnera

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2013 10:21
Firma Genesys weszła po raz dziewiąty do kwadrantu liderów w raporcie firmy Gartner „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure”. Genesys nie tylko utrzymał najwyższą pozycję w zestawieniu, ale wzrosła również jego ocena pod kątem kompleksowości oferowanych rozwiązań, łatwości ich wdrożenia oraz przewidywania trendów rynkowych.
Genesys liderem w raporcie Gartnera

Autorzy najnowszego raportu „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure” zauważają, że coraz większy odsetek firm posiadających centra obsługi klienta, woli nabywać większość lub całość niezbędnej infrastruktury z jednego źródła - z uwagi na łatwość wdrożenia, integracji i zarządzania. Dlatego też na pierwszy plan wysuwają się dostawcy dysponujący najszerszym portfolio rozwiązań, które obejmuje produkty własne oraz pochodzące od partnerów i innych dostawców strategicznych.

  • Zdaniem autorów raportu, obserwuje się także ciągły wzrost zainteresowania wdrożeniami opartymi na chmurze, od rozwiązań CCaaS (Contact Center-as-a-Service) aż po dedykowane dla danego klienta rozwiązania hostowane. Jednocześnie, zauważalna jest ewolucja tego typu rozwiązań - od prostego przekierowania rozmów telefonicznych do obsługi uwzględniającej różne kanały komunikacji z klientami oraz zaawansowaną segmentację tych ostatnich.

W raporcie Gartnera szczególnie doceniona została platforma Genesys Customer Engagement, uznawana za najbardziej kompleksową na rynku. Umożliwia ona firmom i instytucjom wdrożenie centrum obsługi klienta dowolnego typu, w tempie odpowiadającym ich potrzebom, zarówno w chmurze, w formie stacjonarnej, jak i w postaci modelu hybrydowego.

 

 


autor: Jan Petersen

Czytaj także

VMware liderem wirtualizacji serwerów x86 (Gartner)

Ostatnia aktualizacja: 23.07.2013 11:00
Firma Gartner umieściła VMware w kwadrancie liderów w tegorocznym raporcie „Magic Quadrant for x86 Server Virtualization Infrastructure”.
rozwiń zwiń