X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

Polacy rozdawali w tym roku karty w sektorze gier wideo

Ostatnia aktualizacja: 30.12.2015 07:48
Polska branża gier wideo dała w tym roku zagranicznej konkurencji powody do wstydu - uważa redaktor naczelny serwisu Polygamia, Paweł Olszewski. Takie produkcje jak "Wiedźmin 3: Dziki Gon" czy "Dying Light" sprzedawały się w tym roku w milionowych nakładach i zbierały pozytywne recenzje.
Audio
  • Nasza branża nie ma się czego wstydzić - mówi Paweł Olszewski
  • Rok 2015 zdominowały: "Wiedźmin 3" i "Dying Light" - dwie największe gry od głównych polskich producentów gier. Ale to nie oznacza, że przez kolejne lata nie będziemy słyszeć o polskich studiach - mówi dziennikarz Paweł Olszewski
Kadr z gry Wiedźmin 3 - Dziki Gon
Kadr z gry "Wiedźmin 3 - Dziki Gon"Foto: mat. promocyjne

Nasza branża nie ma się czego wstydzić, to zagranica ma powody do wstydu - mówi Paweł Olszewski. Największe światowe firmy z doświadczeniem nie były w tym roku w stanie według dziennikarza dorównać polskiemu studiu CD Projekt Red, co oznacza że to Polacy obecnie rozdają karty

"Wiedźmin 3" i "Dying Light"

Rok 2015 zdominowały: "Wiedźmin 3" i "Dying Light" - dwie największe gry od głównych polskich producentów gier. Ale to nie oznacza że przez kolejne lata nie będziemy słyszeć o polskich studiach - mówi dziennikarz. Tegoroczne gry będą wciąż rozwijane, a dzięki temu że największe premiery za nami, uwagę skupią na sobie także mniejsze studia. Zdaniem Olszewskiego, jedną z ciekawszych zapowiedzi jest "Shadow Warrior 2", pojawią się też liczne gry tworzone z mniejszym rozmachem.
Dziennikarz dodaje, że nie musimy się martwić o brak polskich produkcji w roku 2016, ale można założyć, że nie będą to już gry, które będą się sprzedawać w nakładach rzędu 5 milionów egzemplarzy.



IAR, abo

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Wiedźmin 3": holywoodzki styl, słowiański klimat

Ostatnia aktualizacja: 19.05.2015 15:30
Minionej nocy fani Andrzeja Sapkowskiego nie zmrużyli oka - w kilku miastach Polski odbyła się premiera kultowej polskiej gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Gry komputerowe: Polska wiceliderem w regionie

Ostatnia aktualizacja: 20.12.2015 15:00
Wartość polskiej branży gier szacowana jest na ponad 1,6 mld zł, a w ciągu dwóch lat może przekroczyć 2 mld zł. To jeden z najbardziej innowacyjnych sektorów polskiego przemysłu kreatywnego, który dużą wagę przywiązuje do badań i rozwoju. W przyszłym roku firmy z branży będą mogły się starać o wsparcie finansowe. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju uruchomi program GameINN, którego budżet to 490 mln zł.
rozwiń zwiń