Polskie Radio

PR najbardziej opiniotwórczą stacją. Prezes: odbiorcy doceniają wiarygodność

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2021 19:15
Zgodnie z rankingiem przygotowanym przez Instytut Monitowania Mediów Polskie Radio zajęło 1. miejsce w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów wśród nadawców radiowych. Łącznie w lipcu powoływano się na anteny publicznego nadawcy aż 2570 razy. W rankingu ogólnym, obejmującym także telewizję, prasę i portale internetowe, anteny Polskiego Radia odnotowały rekordowe wzrosty.
Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska
Prezes Polskiego Radia Agnieszka KamińskaFoto: Polskie Radio

Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" Polskie Radio w lipcu było najczęściej cytowanym nadawcą radiowym. Obecny wynik 2570 cytowań to niemal dwa razy więcej w porównaniu do czerwca tego roku.

sondaż polskie radio 1200.jpg
Polskie Radio na pierwszym miejscu w rankingu opiniotwórczych nadawców radiowych

Prezes Zarządu Polskiego Radia Agnieszka Kamińska powiedziała, że takie wyniki świadczą o profesjonalizmie publicznego nadawcy. Jak dodała, pierwsze miejsce pod względem sumy cytowań oznacza, że odbiorcy doceniają wiarygodność informacji, profesjonalizm przygotowywanych informacji, profesjonalizm prowadzących, którzy przeprowadzają rozmowy z gośćmi, bo cytowane są wypowiedzi zapraszanych do radia rozmówców.

Posłuchaj
00:22 prezes Agnieszka Kamińska.mp3 Prezes Zarządu Polskiego Radia Agnieszka Kamińska podkreśla, że takie wyniki świadczą o profesjonalizmie publicznego nadawcy (IAR)

 

Prezes Zarządu Polskiego Radia dodała, że to także rekordowy - o 10 miejsc - skok Polskiego Radia 24 na drugą pozycję w rankingu, o 9 miejsc Programu 1. Polskiego Radia. Na 6. miejscu uplasował się Program 3. Polskiego Radia, co w sumie daje pierwsze miejsce. Jak mówiła Agnieszka Kamińska, to wielki sukces, wielka radość, ale też wielkie zobowiązanie.

Czytaj również:

kołodziejski 1200 pap.jpg
Przewodniczący KRRiT: Polskie Radio wiedzie prym w wykorzystaniu nowych technologii

Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów - Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez Internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio24.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.

dn

Czytaj także

"Przede wszystkim dobra muzyka". Prezes Polskiego Radia o nowej ofercie programowej

Ostatnia aktualizacja: 01.05.2021 06:40
- Wiosenno-letnie ramówki wszystkich anten Polskiego Radia skupiają się na tym, co jest ich najbardziej charakterystyczną cechą: różnorodność muzyczna - powiedziała Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska.
rozwiń zwiń