X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Pozory mylą, dowód nie - finał kampanii

Ostatnia aktualizacja: 11.12.2012 15:00
Przebieg kampanii, jej efekty ocenili w studiu PR24 Marta Czerwińska, Joanna Długosz, organizatorki kampanii i Tomasz Jałukowicz z Ministerstwa Sprawiedliwości.
Audio
Marta Czerwińska i Joanna Długosz, organizatorki kampanii  i Tomasz Jałukowicz z Ministerstwa Sprawiedliwości
Marta Czerwińska i Joanna Długosz, organizatorki kampanii i Tomasz Jałukowicz z Ministerstwa SprawiedliwościFoto: PR24

W czwartej edycji kampanii "Pozory mylą, dowód nie" uczestniczyło 468 gmin co stanowi jedną piątą wszystkich gmin w Polsce. Do kampanii przystąpiło dwa razy więcej gmin niż w ubiegłym roku.

Tytuł odpowiedzialnej gminy otrzymało 10 gmin i zapewne w tych miejscowościach młodzież nie może liczyć na łatwy dostęp do alkoholu - podkreślali goście PR24.

Ministerstwo Sprawiedliwości z duża chęcią przyjęło patronat honorowy nad kampanią promując aktywność i zaangażowanie społeczników w tej akcji.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Zobacz także