X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Wizualny problem Polski

Ostatnia aktualizacja: 10.01.2015 18:06
220 tys. euro kosztowało polskich podatników opłacenie brytyjskiego designera Wally’ego Olinsa. Był on kolejną osobą próbującą stworzyć graficzny symbol, z którym kojarzono by nasz kraj. Prace nad wykreowaniem tego jednego, charakterystycznego symbolu trwają już ponad 20 lat.
Audio
  • 10.01.15 Grzegorz Kiszluk: „W marketingu miejsc należy dostrzec przede wszystkim kontekst ekonomiczny (…)”.
Wizualny problem Polski
Foto: PR24/MS

Marketingowym problemem Polski jest to, że nie posiada ona jednolitego systemu identyfikacji wizualnej. Dotyczy to także najważniejszych miast. W tym tygodniu prezydent Poznania, Jacek Jaśkowiak, zapowiedział rewolucję i wymianę znaku graficznego miasta na nowe.  Należy jednak pamiętać, że inwestycja w nowe logo i hasło to dość duże wydatki z publicznej kasy.

– Brak posiadania odpowiedniego logo nie jest głównym problemem państwa w przypadku jego promocji. Kwestią kluczową jest to, by przekonać ludzi zarządzających sektorem gospodarczym, że przeciętny Europejczyk rozpozna nasz kraj, gdy będzie miał w domu, ogrodzie lub w samochodzie jakąś rzecz, która skojarzy mu się z Polską – powiedział na antenie PR24 Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu z branży reklamowej.

Według Ewarysta Fedorowicza za kłopoty związane z powstaniem odpowiedniego symbolu, z którym można byłoby skojarzyć Polskę odpowiadają urzędnicy mający decydujący głos przy wyborze końcowego rozwiązania.

– Gdyby proces tworzenia i decydowania o właściwym logo dla naszego państwa oddać w ręce specjalistów, to na pewno całe to zamieszanie nie trwałoby tyle lat. Współczuję Wally’emu Olinsonowi, który był twórcą ostatniej propozycji na logo Polski, że po drugiej stronie nie spotkał zastępy urzędników, a nie ludzi z bogatym doświadczeniem marketingowym – zaznaczył specjalista ds. reklamy.

PR24/db

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Zobacz także