X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kobiety w mediach

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2015 17:22
Z badań wynika, że w polskich mediach do debat i programów eksperckich zapraszani są głównie mężczyźni. Twórcy ekspertki.org chcą to zmienić i zachęcić media do tego, aby w większym stopniu oddawać głos kobietom.
Audio
  • 11.05.15 Agnieszka Wiśniewska: „W naszej bazie można znaleźć biogramy i dane kontaktowe ekspertek z wielu dziedzin (…)”.
Zdjęcie ilustracyjnefot.flickrPablo Gerrer
Zdjęcie ilustracyjne/fot.flickr/Pablo Gerrer

Trwa burzliwa kampania wyborcza. Zazwyczaj w takich momentach media mają zwiększone zapotrzebowanie na ekspertów z dziedzin takich jak polityka, marketing polityczny, socjologia. Badania jednak pokazują, że do programów telewizyjnych i radiowych komentujących aktualne wydarzenia krajowe i zagraniczne zapraszanych jest jedynie 13 proc. kobiet. Ekspertki.org chcą to zmienić.

– Walczymy o to, by w telewizji nie mówili do nas jedynie piękni i młodzi mężczyźni. Chcemy, by głos miały również kobiety i osoby w różnym wieku. Dzięki naszej bazie ludzie poszukujący ekspertek mają do nich łatwiejszy i szybszy dostęp – mówiła w Polskim Radiu 24 Agnieszka Wiśniewska, koordynatorka projektu ekspertki.org.

Więcej informacji o ogólnopolskiej bazie ekspertek w całości audycji oraz na stronie internetowej: http://ekspertki.org/

Rozmowę przeprowadził Krzysztof Grzybowski.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Zobacz także