X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

24. Poziom: Przemoc w grach wideo

Ostatnia aktualizacja: 14.02.2015 20:38
W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Katarzyny Gizińskiej i Przemysława Pawełka byli Ela Rydzewska i Błażej Żywiczyński z serwisu zGRAna rodzina. Główny punkt audycji stanowiła rozmowa dotycząca kwestii przemocy w grach wideo.
Audio
  • 14.02.15 Błażej Żywiczyński: „W wielu grach przemoc jest po to, by przyciągnąć do nich potencjalnych graczy (…)”.
Kadr z kultowej gry Max Paynefot.flickrDimitar Dimitrov
Kadr z kultowej gry Max Payne/fot.flickr/Dimitar Dimitrov

Serwis zGRAna rodzina od kilku miesięcy poświęca uwagę zagadnieniu przemocy, a także relacji rodziców i dzieci w kontekście gier.

– Nasz projekt ma na celu przybliżenie opiekunom dzieci świata gier wideo. Chcemy, aby to zagadnienie nie było jakimś murem, który dzieli i sprawia wiele problemów, ale stanowiło wspólny temat, o którym można w fajny sposób porozmawiać. Dlatego też zwracamy uwagę na to, by w odpowiedni sposób dobierać konkretne tytuły – powiedziała na antenie Polskiego Radia 24 Ela Rydzewska.

Na jednym z serwisów crowdfundingowych rusza zbiórka pieniędzy na cykl reportaży, mających omówić obiektywnie i dogłębnie zagadnienie przemocy w grach wideo.

– W naszej akcji chcemy podejść do przemocy w sposób neutralny, gdyż w Polsce nikt jeszcze nie ujął tego tematu pod tym właśnie kątem. Pragniemy również pokazać, że przemoc w grach może być środkiem artystycznego wyrazu – dodał Błażej Żywiczyński.

W 24. Poziomie Katarzyna Gizińska i Przemysław Pawełek dokonali także przeglądu najważniejszych informacji ze świata gier i nowych technologii oraz zrecenzowali najnowszą odsłonę cyklu Saints Row.

Polskie Radio 24/db

Zobacz więcej na temat: gry wideo technologie
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Zobacz także