X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Zaufanie to podstawa". Prezes dużego przedsiębiorstwa o internetowym handlu perfumami

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2017 16:51
Są firmą rodzinną, która istnieje od 11 lat. Zaczynali, gdy internet nie był powszechny w Polsce. – Pomysł na biznes zrodził się, gdy jeszcze nikt nie myślał o e-sprzedaży oryginalnych perfum. Na samym początku sami musieliśmy opisywać sprzedawane artykuły – mówił w Polskim Radiu 24 prezes tagomago.pl, Jakub Gierasimiuk.
Audio
  • 03.12.17 Jakub Gierasimiuk o prowadzeniu internetowej perfumerii
Zakupy w internecie są wygodne, szybkie i coraz bezpieczniejsze
Zakupy w internecie są wygodne, szybkie i coraz bezpieczniejszeFoto: pexels / CC0

Wzbudzanie zaufania to podstawowa cecha dobrego biznesu internetowego. E-zakupy wciąż stanowią dla wielu osób znak zapytania. – Na samym początku nie było to dla nas łatwe. Powszechny był mit, że towary zakupione w internecie to podróbki. Zmagania z ciągłymi wyzwaniami nauczyły nas budować potrzebną każdemu biznesowi wiarygodność – tłumaczył Gość PR24.

Obecnie klienci darzą sklepy internetowe dużo większym zaufaniem. Są już po prostu przyzwyczajeni do zakupów online. – Działalność nie ma szans się utrzymać, gdy chociaż jeden z towarów jest dla konsumenta czymś wątpliwym. Prowadząc sklep, należy dbać o to, by klient mógł czuć się w nim pewnie – mówił Jakub Gierasimiuk.

Prowadzenie własnej działalności opiera się na nieustannym poszukiwaniu nowych rozwiązań. To właśnie ulepszanie usług jest kluczem – Do pracy szukamy pasjonatów z pomysłami. Tylko osoby z otwartymi umysłami potrafią wprowadzać do firmy innowacje, a my właśnie tego szukamy – tłumaczył w Polskim Radiu 24 prezes przedsiębiorstwa.

Gospodarzem audycji „Ludzie Gospodarki” była Justyna Golonko.

Polskie Radio 24/ts

Ludzie Gospodarki - wszystkie audycje
 ____________________ 

Data emisji: 03.12.17

Godzina emisji: 15:33

 

 

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Zobacz także

Czytaj także

Zapach - niewidzialny kod

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2013 20:22
Zapachy są tak niepowtarzalne, jak odciski palców. Każde miejsce ma swoją specyficzną woń, każde wspomnienie swoją charakterystyczną olfaktoryczną nutę. Wystawa „Zapach - niewidzialny kod”, przygotowana przez Centrum Nauki Kopernik, Instytut Francuski w Polsce i Goethe-Institut, umożliwia wyjątkowe doświadczenie świata zapachów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Prezenty bez pudła

Ostatnia aktualizacja: 19.12.2013 14:29
Do Świąt zostało już coraz mniej czasu. Dlatego większość z nas gorączkowo odwiedza sklepy, bo to ostatni moment, żeby wybrać i kupić prezenty.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kobiety Sukcesu, Kobiety Biznesu: Nina Kowalewska-Motlik

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2016 14:02
W Kobietach Sukcesu, Kobietach Biznesu spotkanie z Niną Kowalewską-Motlik, prezes New Communications, przedstawicielką Financial Times, CNN, The Economist, która postanowiła zrealizować swoje marzenie o własnej perfumerii. Inspiracją stał się wyjazd do Dubaju, gdzie znalazła wszystko, co wiąże się z unikalną tradycją produkcji perfum wg najstarszych receptur arabskich przy pomocy najnowocześniejszych technologii.
rozwiń zwiń

Czytaj także

„Sprzedaż internetowa zyskuje na znaczeniu”. Prawa konsumentów

Ostatnia aktualizacja: 16.11.2017 21:21
Zbliża się początek przedświątecznego szaleństwa w sklepach, czyli tzw. Czarny Piątek. Polacy coraz chętniej robią zakupy w internecie. Szacuje się, że co najmniej połowa choć raz w roku kupuje coś w sieci. O tym, jak zweryfikować sprzedawcę i jakie mamy prawa jako klienci internetowych sklepów, mówili w audycji Pogotowie Konsumenckie prof. Mariusz Trojanowski (Uniwersytet Warszawski) i prawniczka, specjalistka w zakresie praw konsumenta Paulina Rutkowska.
rozwiń zwiń