"Zaufanie to podstawa". Prezes dużego przedsiębiorstwa o internetowym handlu perfumami

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2017 16:51
Są firmą rodzinną, która istnieje od 11 lat. Zaczynali, gdy internet nie był powszechny w Polsce. – Pomysł na biznes zrodził się, gdy jeszcze nikt nie myślał o e-sprzedaży oryginalnych perfum. Na samym początku sami musieliśmy opisywać sprzedawane artykuły – mówił w Polskim Radiu 24 prezes tagomago.pl, Jakub Gierasimiuk.
Audio
  • 03.12.17 Jakub Gierasimiuk o prowadzeniu internetowej perfumerii
Zakupy w internecie są wygodne, szybkie i coraz bezpieczniejsze
Zakupy w internecie są wygodne, szybkie i coraz bezpieczniejszeFoto: pexels / CC0

Wzbudzanie zaufania to podstawowa cecha dobrego biznesu internetowego. E-zakupy wciąż stanowią dla wielu osób znak zapytania. – Na samym początku nie było to dla nas łatwe. Powszechny był mit, że towary zakupione w internecie to podróbki. Zmagania z ciągłymi wyzwaniami nauczyły nas budować potrzebną każdemu biznesowi wiarygodność – tłumaczył Gość PR24.

Obecnie klienci darzą sklepy internetowe dużo większym zaufaniem. Są już po prostu przyzwyczajeni do zakupów online. – Działalność nie ma szans się utrzymać, gdy chociaż jeden z towarów jest dla konsumenta czymś wątpliwym. Prowadząc sklep, należy dbać o to, by klient mógł czuć się w nim pewnie – mówił Jakub Gierasimiuk.

Prowadzenie własnej działalności opiera się na nieustannym poszukiwaniu nowych rozwiązań. To właśnie ulepszanie usług jest kluczem – Do pracy szukamy pasjonatów z pomysłami. Tylko osoby z otwartymi umysłami potrafią wprowadzać do firmy innowacje, a my właśnie tego szukamy – tłumaczył w Polskim Radiu 24 prezes przedsiębiorstwa.

Gospodarzem audycji „Ludzie Gospodarki” była Justyna Golonko.

Polskie Radio 24/ts

Ludzie Gospodarki - wszystkie audycje
 ____________________ 

Data emisji: 03.12.17

Godzina emisji: 15:33

 

 

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Zobacz także

Czytaj także

Zapach - niewidzialny kod

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2013 20:22
Zapachy są tak niepowtarzalne, jak odciski palców. Każde miejsce ma swoją specyficzną woń, każde wspomnienie swoją charakterystyczną olfaktoryczną nutę. Wystawa „Zapach - niewidzialny kod”, przygotowana przez Centrum Nauki Kopernik, Instytut Francuski w Polsce i Goethe-Institut, umożliwia wyjątkowe doświadczenie świata zapachów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Prezenty bez pudła

Ostatnia aktualizacja: 19.12.2013 14:29
Do Świąt zostało już coraz mniej czasu. Dlatego większość z nas gorączkowo odwiedza sklepy, bo to ostatni moment, żeby wybrać i kupić prezenty.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kobiety Sukcesu, Kobiety Biznesu: Nina Kowalewska-Motlik

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2016 14:02
W Kobietach Sukcesu, Kobietach Biznesu spotkanie z Niną Kowalewską-Motlik, prezes New Communications, przedstawicielką Financial Times, CNN, The Economist, która postanowiła zrealizować swoje marzenie o własnej perfumerii. Inspiracją stał się wyjazd do Dubaju, gdzie znalazła wszystko, co wiąże się z unikalną tradycją produkcji perfum wg najstarszych receptur arabskich przy pomocy najnowocześniejszych technologii.
rozwiń zwiń

Czytaj także

„Sprzedaż internetowa zyskuje na znaczeniu”. Prawa konsumentów

Ostatnia aktualizacja: 16.11.2017 21:21
Zbliża się początek przedświątecznego szaleństwa w sklepach, czyli tzw. Czarny Piątek. Polacy coraz chętniej robią zakupy w internecie. Szacuje się, że co najmniej połowa choć raz w roku kupuje coś w sieci. O tym, jak zweryfikować sprzedawcę i jakie mamy prawa jako klienci internetowych sklepów, mówili w audycji Pogotowie Konsumenckie prof. Mariusz Trojanowski (Uniwersytet Warszawski) i prawniczka, specjalistka w zakresie praw konsumenta Paulina Rutkowska.
rozwiń zwiń