X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio Dzieciom

Rodzinne podróże kontra telewizor

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2011 11:25
Rzecznik praw dziecka apeluje do rodziców, o to, aby spędzali więcej czasu z dziećmi. Marek Michalak objął patronat nad społeczną inicjatywą "Rodzinne podróże kontra telewizor".
Audio
  • Justyna Wojciechowska opowiada o kampanii społecznej "Rodzinne podróże kontra telewizor"
  • Marek Michalak, rzecznik praw dziecka mówi o wspólnym spędzaniu czasu z dziećmi
  • Marek Michalak o autorytecie rodzica, opiekuna i nauczyciela

Statystyki są zatrważające - mówi Justyna Wojciechowska z portalu ZnaneNieznane w rozmowie z Barbarą Szeligowską z Polskiego Radia Wrocław. Dlatego celem kampanii jest oderwanie dzieci od telewizora i wysłanie na wycieczki z rodzicami, co może pomóc bliskim w odkrywaniu i budowaniu znanych i nieznanych więzi, dzięki… wspólnym podróżom.

Nowe prawa dziecka

Pomysłodawcy chcą zwrócić uwagę na poważny i rosnący problem zanikania więzi i bliskości w rodzinie. Kampania to społecznościowa inicjatywa ustawodawcza z przymrużeniem oka na rzecz uchwalenia nowych praw dzieci: 1. do soboty bez telewizora i 2. do wyjazdów z rodzicami w weekendy. Podpisy można składać na stronie "zbliżacza podróżniczego" www.ZnaneNieznane.pl Zebrane poparcie zostanie złożone na ręce marszałka Sejmu Dzieci i Młodzieży, obradującego 1 czerwca, w Dniu Dziecka.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP jednym z największych "pożeraczy" wolnego czasu i bliskości w rodzinie jest telewizor. W okresie styczeń-kwiecień 2011 przeciętne dziecko spędziło dziennie średnio przed telewizorem 2 godziny i 25 minut. To razem 34 dni w roku! Jednocześnie aż 40% dzieci deklaruje, że marzy o częstszych wspólnych wyjazdach z rodzicami.

IAR/B.Szeligowska/PR Wrocław/B.Falkowska/nyg/ed

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Zobacz także