X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nauka

TECHNIKA: Premiera przed startem

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2007 10:43
Srebrzystoniebieski "Liniowiec Marzeń" wyjechał z hangaru
Audio

 


Bardzo uroczyście, w obecności tysięcy ludzi, odbyła się wczoraj w Seattle pierwsza publiczna prezentacja samolotu marzeń, którym jest Boeing 787 Dreamliner. To pierwszy nowy samolot koncernu od 1995 r i jednocześnie najbardziej nowoczesny z obecnie latających . Zbudowano go w 50% z włókien węglowych, znacznie lżejszych i wytrzymalszych od tradycyjnego aluminium, stanowiącego w nim tylko 20%. Jest też tytan, stal i plastik. Dzięki ograniczeniu ciężaru samolotu i zastosowaniu nowych rozwiązań zużywa on znacząco mniej paliwa niż porównywalne maszyny i emituje o 20% mniej CO 2. Wyraźnie większe od standardowych są okna, lepsze mają być też jakość powietrza w kabinie i komfort podróży. Prace nad Dreamlinerem rozpoczęto sześć lat temu, a pierwszy testowy lot zaplanowano na sierpień lub wrzesień. Pasażerowie wsiądą na pokład Boeinga 787 w przyszłym roku i w zależności od modelu samolotu będzie ich od 210 do 330.

 

 

Źródło: BBC 

 

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Ekspert: pył wulkaniczny może unieruchomić silnik

Ostatnia aktualizacja: 16.04.2010 11:46
Ekspert lotniczy Tomasz Hypki tłumaczy, że pył wulkaniczny, którego chmura unosi się nad Europą, może doprowadzić nawet do unieruchomienia silnika samolotu.
rozwiń zwiń