X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Kultura

Nauka muzyki dla dzieci (i dorosłych) – "Alikwoty" Katarzyny Huzar-Czub

Ostatnia aktualizacja: 19.07.2019 07:51
Alikwot, ostinato, glissando – te terminy mogą sprawić kłopot niejednemu młodemu adeptowi muzyki. W tym wydaniu audycji Mateusz Matyszkowicz prezentuje serię książeczek dla dzieci o takich właśnie tytułach, których autorką jest Katarzyna Huzar-Czub.  
Audio
  • "Alikwoty" Katarzyny Huzar-Czub, czyli trudne terminy muzyczne dla najmłodszych (Czarnoksiążnik/Trójka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock.com/koi88

– Są to książeczki przepięknie ilustrowane, w nawiązaniu do najpiękniejszej tradycji polskiej ilustracji (...) Jest to zrobione bardzo pięknie. Te książeczki uczą nasze dzieci muzyki i przyznaję, że sam trochę się z nich nauczyłem – mówi Trójkowy "pan od książek". 

Okładka książki "Alikwoty" Katarzyny Huzar-Czub, wyd. Polskie Wydawnictwo Muzyczne Okładka książki "Alikwoty" Katarzyny Huzar-Czub, wyd. Polskie Wydawnictwo Muzyczne

Czy z serii książek Katarzyny Huzar-Czub mogą się czegoś nauczyć tylko dzieci? Kim jest Sonostworek i kiedy najczęściej "nawiedza" autora audycji? Dowiedzą się o tym Państwo, słuchając dołączonego nagrania.

***

Tytuł audycji: Czarnoksiążnik
Prowadzi: Mateusz Matyszkowicz
Data emisji: 19.07.2019
Godzina emisji: 7.48

kr

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
www.narodoweczytanie.polskieradio.pl
Cichociemni

Czytaj także

"Serotonina" Michela Houellebecqa – książka o braku miłości

Ostatnia aktualizacja: 17.05.2019 10:00
– Czytają go teraz prawie wszyscy. Na książki Michela Houellebecqa czeka się jak na wielkie święto, za każdym razem padają duże słowa, że to prorok, że ma niezwykłą intuicję. Myślę, że powinniśmy go czytać przede wszystkim jako autora, który pisze o naszym życiu – ocenia Mateusz Matyszkowicz.
rozwiń zwiń

Czytaj także

W mózgu jak w lesie – o "Neurokomiksie" M. Farinelli i H. Roš

Ostatnia aktualizacja: 24.05.2019 07:55
Mateusz Matyszkowicz proponuje lekturę odpowiednią na nadchodzący, wyborczy weekend. "Neurokomiks" to graficzna opowieść będąca owocem współpracy dwojga naukowców, to vernowska podróż do wnętrza naszego mózgu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Audubon. Na skrzydłach świata", czyli graficzna powieść drogi

Ostatnia aktualizacja: 31.05.2019 07:55
– Aubudon przemierzył w XIX w. całe Stany Zjednoczone, żeby opisać i narysować wszystkie ptaki Ameryki. Dziś wydaje się to spokojne i niewinne, ale w przypadku naszego bohatera tak nie było – opowiada Mateusz Matyszkowicz.
rozwiń zwiń