X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Kultura

Czy, a może jak, promować sztukę współczesną?

Ostatnia aktualizacja: 05.11.2017 21:00
Jakiś czas temu na ekrany polskich kin wszedł film "The Square", który w bezkompromisowy sposób stawia kwestię funkcjonowania sztuki współczesnej w obiegu społecznym.
Audio
  • Czy, a może jak, promować sztukę współczesną? (Sztuka Kochana/Trójka)
Fragment plakatu promującego film The Square
Fragment plakatu promującego film "The Square"Foto: mat. prasowe

Czy działania artystów trzeba promować, aby zwrócić na nie uwagę publiczności? Jeśli tak, to jakimi metodami? Czy są granice, których nie należy przekraczać, czy też dobry jest każdy środek, który przyciągnie widzów do galerii czy muzeum?

– Wygląda to różnie. Kilka razy udawało nam się współpracować z firmami marketingowymi czy PR-owymi. Naszym przekazem jest jednak zawsze poinformowanie odbiorców, a nie wywoływanie skandali – mówi Hanna Wróblewska, szefowa Narodowej Galerii Sztuki Zachęta.

A może dobra sztuka broni się sama i nie wymaga pomocy w dotarciu do odbiorców? – Każda wystawa jest dla mnie ważna i na każdej chciałabym widzieć tłumy. Nie każda jednak jest stworzona po to, by przyciągać ludzi. Są wystawy egalitarne i są elitarne. Można się z tym pogodzić – dodaje gość Marka Kochana.

Więcej o metodach promowania sztuki nowoczesnej w dołączonym nagraniu. Zapraszamy do słuchania.

***

Tytuł audycji: Sztuka Kochana
Prowadzi: Marek Kochan
Goście: Hanna Wróblewska (szefowa Narodowej Galerii Sztuki Zachęta), Szymon Gutkowski (dyrektor generalny agencji DDB Warszawa i prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR)
Data emisji: 5.11.2017
Godzina emisji: 20.07

ml/ab

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
www.narodoweczytanie.polskieradio.pl
Cichociemni

Czytaj także

Między komfortem a wolnością tworzenia

Ostatnia aktualizacja: 07.08.2017 11:00
Czym jest wolność twórcza? Żyjemy w czasach, w których twórca jest zależny od grantów bądź mecenasa. A ten, kto daje pieniądze, może także zabrać niezależność.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Awangarda, co po awangardzie?

Ostatnia aktualizacja: 02.10.2017 10:00
4 listopada 1917 roku w siedzibie Krakowskiego Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych otwarto I Wystawę Ekspresjonistów Polskich, uznaną za pierwszą manifestację polskiej awangardy.
rozwiń zwiń