Centrum Edukacji Medialnej

Kreowanie wizerunku firmy

Ostatnia aktualizacja: 18.08.2016 11:18
Szkolenie medialne

Szkolenie skierowane jest do rzeczników prasowych, pracowników działów public relations oraz menadżerów odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy.

CELE SZKOLENIA:

Przekazanie wiedzy dotyczącej budowania dobrych stosunków oraz skutecznego komunikowania się z otoczeniem w celu tworzenia pozytywnego wizerunku firmy. Uświadomienie uczestnikom podstawowych zasad formułowania logicznych i interesujących wypowiedzi oraz uzasadniania wygłaszanych opinii. Dostarczenie podstawowej wiedzy
o znaczeniu nawiązywania współpracy z dziennikarzami i redakcjami oraz o pożądanych zachowaniach w kontaktach z mediami.

WYKŁADOWCY:

doświadczeni dziennikarze radiowi i telewizyjni, logopeda - trener medialny.

FORMA ZAJĘĆ:

Wykład, seminarium, warsztaty, dyskusja.

MIEJSCE:

Sale wykładowe i studio treningowe Centrum Edukacji Medialnej PR – S.A., al. Niepodległości 77/85, Warszawa, nowy budynek Polskiego Radia SA.

CZAS:

21 godzin dydaktycznych (3 dni po 7 godzin). Terminy do uzgodnienia.

LICZEBNOŚĆ GRUPY – do 8 osób

KOSZT SZKOLENIA kalkulowany jest indywidualnie dla każdego zamówienia

 

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończeniu kursu

PROGRAM:

Istota public relations:

  • czym public relations różni się od reklamy?
  • główne obszary działań public relations

Podstawowe narzędzia public-relations:

  • budowanie dobrych stosunków z otoczeniem
  • narzędzia i techniki public relations
  • warunki skuteczności działań na rzecz jednania sobie otoczenia

Jak mówić ciekawie i do rzeczy:

  • podstawowe zasady komunikacji werbalnej
  • zasady konstruowania logicznych wypowiedzi
  • podstawy wiedzy o rozmowie i dyskutowaniu - sposoby budowania argumentacji, metody przygotowywania się do wystąpień i udziału w dyskusji

Zasady skutecznego komunikowania się z otoczeniem

  • segmentowanie komunikatu
  • rodzaje pauz i ich rola w wypowiedzi
  • dobór sposobu mówienia do rodzaju wypowiedzi

Charakterystyka mediów w Polsce.

Rola mediów w tworzeniu wizerunku.

Kim są i czego oczekują dziennikarze?

Podstawowe narzędzia i techniki współpracy z dziennikarzami.

Zasady etyki dziennikarskiej.

ZGŁOSZENIE:

Wypełniony formularz "umowa- zgłoszenie" na szkolenie należy przesłać do Centrum Edukacji  Medialnej PR - S.A. Po potwierdzeniu przez CEM  przyjęcia zgłoszenia,  prosimy o przesłanie kopii dowodu opłaty za szkolenie , najpóźniej na dwa tygodnie przed  jego rozpoczęciem. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt i dodatkowe informacje:

22 645 90 39

22 645 54 88

22 645 95 03

22 645 94 04 

cem@polskieradio.pl

Opłatę za uczestnictwo z zaznaczeniem nazwy i terminu  szkolenia prosimy wpłacać na konto:

Polskie Radio - S.A. ,PKO BP S.A. nr konta: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389


Zobacz więcej na temat: szkolenia

Nasz adres

al. Niepodległości 77/85
00-977 Warszawa

Mapa dojazdu:

Mapka dojazdu - kliknij aby powiększyc

Telefony

od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

22 645 95 03
22 645 54 88

Fax
22 645 59 65

E-mail
cem@polskieradio.pl

Nr Konta
Polskie Radio SA
PKO Bank Polski S.A.
95 1020 1026 0000 1002 0298 1389