X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Centrum Edukacji Medialnej

Jak to napisać ?

13.09.2017 11:19
Szkolenie medialne

Praktyczne warsztaty redagowania informacji na potrzeby mediów.

Warsztat adresowany jest do osób, które mają za zadanie redagować, przygotowywać
i publikować informacje w mediach . Skierowany jest do  redaktorów periodyków branżowych, ekspertów różnych dziedzin, rzeczników prasowych, managerów public relations, poczatkujących dziennikarzy.  

CELE SZKOLENIA:

Dostarczenie wiedzy o zasadach obowiązujących przy redagowaniu informacji w zależności od rodzaju medium, w których są zamieszczane. Rozwinięcie  umiejętności redagowania informacji na potrzeby różnych rodzajów mediów tak, by  zawierały istotę tego co chcemy przekazać,  a jednocześnie były czytelne i atrakcyjne dla odbiorcy, do którego są kierowane.

 WYKŁADOWCA:

Doświadczony dziennikarz prasowy, radiowy i telewizyjny, specjalista public relations – trener medialny.

FORMA ZAJĘĆ:

Ćwiczenia praktyczne połączone z moderowanymi dyskusjami na temat zasad konstruowania informacji, tekstu dziennikarskiego, przygotowania wywiadu prasowego i na potrzeby mediów elektronicznych.

 MIEJSCE:

Sale szkoleniowe Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia – S.A., Warszawa,
al. Niepodległości 77/85.

 CZAS:

14 godzin dydaktycznych (2 dni x 7 godzin dydaktycznych). Terminy  szkoleń otwartych znajdziecie Państwo w terminarzu szkoleń

LICZEBNOŚĆ GRUPY – 10 - 15 osób

 

KOSZT SZKOLENIA dla jednej osoby – 1.500 zł netto + 23% VAT.

W powyższej kwocie zawarte są koszty dydaktyczne, pomocy szkoleniowych oraz serwisów kawowych i obiadu.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończeniu kursu.

PROGRAM

  • Rynek mediów ogółu odbiorców – zasady rządzące redagowaniem informacji.
  • Prasa, radio, telewizja, Internet – podstawowe różnice w przygotowywaniu tekstów na potrzeby mediów drukowanych i nowych mediów.
  • Sztuka skutecznej komunikacji, czego oczekują odbiorcy.
  • Struktura informacji, podstawowe pytania odbiorców komunikatu.
  • Zasady przygotowywania informacji medialnej – czytajmy tytuły i leady.
  • Unikat, Konkret, Kontrast – trzy filary poprawnej informacji medialnej.
  • Ćwiczenia redakcyjne – dostosowywanie tekstu branżowego do potrzeb portalu informacyjnego, notka prasowa, krótka relacja z wydarzenia branżowego.

 

  • News, reportaż, analiza branżowa, wywiad – różne formy aktywności medialnej.
  • Komunikat prasowy – z czego składa się dobrze przygotowana informacja w mediach dla ogółu odbiorców.
  • Język dziennikarza – synteza przekazu, język branżowy w mediach.
  • Aktualność, Istotność, Bezstronność, Zwięzłość - składniki rzetelnego komunikatu prasowego.
  • Dłuższe formy dziennikarskie w mediach ogółu odbiorców, „zasada trójkąta”
    w przygotowywaniu komunikatu.
  • Ćwiczenia redakcyjne – opracowywanie komunikatów prasowych, pisanie tekstów dziennikarskich, relacje reporterskie przed kamerą, redagowanie informacji na podstawie wywiadu, skracanie tekstów na potrzeby redakcji.

ZGŁOSZENIE:

Wypełniony formularz "umowa- zgłoszenie" na szkolenie należy przesłać do Centrum Edukacji  Medialnej PR - S.A. Po potwierdzeniu przez CEM  przyjęcia zgłoszenia,  prosimy
o przesłanie kopii dowodu opłaty za szkolenie , najpóźniej na dwa tygodnie przed  jego rozpoczęciem. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłatę za uczestnictwo z zaznaczeniem nazwy i terminu  szkolenia prosimy wpłacać na konto:  

Polskie Radio - S.A., PKO BP S.A. nr konta: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389

Kontakt i dodatkowe informacje:

22 645 90 39

22 645 54 88
22 645 95 03

22 645 94 04

cem@polskieradio.pl

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Nasz adres

al. Niepodległości 77/85
00-977 Warszawa

Mapa dojazdu:

Mapka dojazdu - kliknij aby powiększyc

Telefony

od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

22 645 95 03
22 645 94 04
22 645 54 88
22 645 90 39

Fax
22 645 59 65

E-mail
cem@polskieradio.pl

Nr Konta
Polskie Radio SA
PKO Bank Polski S.A.
95 1020 1026 0000 1002 0298 1389