Centrum Edukacji Medialnej

Nowoczesny marketing w małej i średniej firmie

Ostatnia aktualizacja: 14.09.2018 15:44
Szkolenie biznesowe

Praktyczny warsztat dotyczący efektywnych technik i narzędzi wykorzystywanych w promocji produktów i usług za pomocą Internetu. Szkolenie skierowane do szefów i właścicieli firm oraz osób odpowiedzialnych za marketing, promocję lub sprzedaż.

CELE SZKOLENIA:

Zaprezentowanie najbardziej skutecznych, nowoczesnych metod komunikowania się firmy z otoczeniem. Wyjaśnienie - na realnych przykładach - jak duże znaczenie ma dobre wzajemne powiązanie i koordynacja podejmowanych działań promocyjnych. Wskazanie jaki wpływ na skuteczność promocji i sprzedaży ma trafnie dobrana strategia komunikacji. Przekazanie praktycznych porad dotyczących poszczególnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wspólne wypracowanie konkretnych pomysłów i rozwiązań dla firm reprezentowanych przez uczestników szkolenia.

WYKŁADOWCA:

doświadczeni praktycy w dziedzinie e-marketingu, tworzenia strategii komunikacyjnych i prowa-dzenia działań PR

FORMA ZAJĘĆ:

Praktyczne warsztaty, zadania i analiza rozwiązań. Grupowa i indywidualna praca nad konkretnymi aktualnymi wyzwaniami firm, w których pracują uczestnicy szkolenia. W trakcie ćwiczeń wykorzy-stywane są realne przykłady dopasowane do specyfiki i branż firm uczestników.

CZAS:

7 godzin dydaktycznych. Terminy szkoleń otwartych znajdziecie Państwo w terminarzu szkoleń

MIEJSCE:

Sale szkoleniowe Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia – S.A., Warszawa, al. Niepodległości 77 / 85.  

LICZEBNOŚĆ GRUPY:

Od 5 do 10 osób

KOSZT SZKOLENIA dla jednej osoby – 1.600 zł netto + 23% VAT.

W powyższej kwocie zawarte są koszty dydaktyczne, pomocy szkoleniowych oraz serwisów kawowych
i obiadu
.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu.

PROGRAM:

Rozmowa o celach uczestników i planowanym przebiegu szkolenia.

  • Strategia – fundament skuteczności - Jak się tworzy strategię i dlaczego dobra strategia pozytywnie wpływa na skuteczność działań marketingowych? Omówienie przykładów i dobrych wzorów.)
  • Identyfikacja wizualna. - Znaczenie spójności wizualnej kampanii. Analiza przykładowych rozwiązań. Prezentacja połączona z dyskusją.
  • Serwis www. - Czym się charakteryzuje dobry serwis internetowy? Jak dostosować rozwiązania do celu biznesowego? Dobre i złe przykłady.
  • Marketing automation. - Rozwiązania automatyzujące pozyskiwanie klientów i zwiększające sprzedaż. Przegląd narzędzi.
  • E-mailing / newsletter. - Jak zrobić skuteczne kampanię e-mail? Czy lepsze są okazjonalne wysyłki czy stały newsletter? Prezentacja połączona z dyskusją.
  • Sms - Skuteczność wysyłek SMS – kiedy warto wykorzystać to rozwiązanie? Zadanie indywidualne dla uczestników szkolenia.
  • Pozycjonowanie - Jak na pozycję w wyszukiwarkach wpływa budowa serwisu (SEO), a jak narzędzia zewnętrzne (SEM)? Praktyczne porady i przykłady.
  • Adwords - Dlaczego warto stosować reklamę w wynikach wyszukiwania? Ile to kosztuje?
  • Reklama w mediach społecznościowych (youtube, facebook, instagram) - Czy i kiedy warto przeprowadzać takie kampanie? Jakimi dysponujemy możliwościami? Jak zarządzać kosztami?
  • Analityka - Co można śledzić i analizować? Czemu warto? Analiza ciekawego przykładu informacji, które można uzyskać z analizy ruchu na stronie.
  • Blog - Kiedy warto, a kiedy nie warto prowadzić firmowego bloga? Jakie mogą być korzyści. Prezentacja połączona z ćwiczeniem.
  • Media społecznościowe - Na czym polega idea „prosumenta” i jak wpływa na współczesną komunikację? Jakie firma może przyjąć strategie obecności w mediach społecznościowych? Dobre i złe praktyki – co robić a czego nie. Dyskusja.
  • Współcześni liderzy opinii - Kim są dziś najbardziej wpływowe osoby w Internecie – tzw. influencerzy? Jak ich zidentyfikować? Jak można z nimi współpracować? Analiza inspirujących przykładów.
  • Relacje z mediami - Jak Internet zmienił sposoby współpracy z mediami? Biuro prasowe on-line.
  • Real time marketing - Dlaczego warto poznać i wykorzystywać tę technikę? Jak zacząć? Przykłady. Indywidualne zadania dla uczestników.
  • Monitoring - Czemu trzeba śledzić media i Internet? Przegląd narzędzi. Koszty i zyski.
  • Burza mózgów - Sesja kreatywna moderowana przez prowadzących trenerów, podczas której uczestnicy wymyślają dla siebie nawzajem rozwiązania dla swoich autentycznych bieżących wyzwań marketingowych w ich firmach.
  • Podsumowanie szkolenia - Wspólne i interaktywne – dyskusja i wnioski – zamknięcie warsztatu.

 

 

ZGŁOSZENIE:

Wypełniony formularz "umowa- zgłoszenie" na szkolenie należy przesłać do Centrum Edukacji Medialnej PR - S.A. Po potwierdzeniu przez CEM przyjęcia zgłoszenia, prosimy o przesłanie kopii dowodu opłaty za szkolenie , najpóźniej na dwa tygodnie przed jego rozpoczęciem. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłatę za uczestnictwo z zaznaczeniem nazwy i terminu  szkolenia prosimy wpłacać na konto:

Polskie Radio - S.A. ,PKO BP S.A. nr konta: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389

 

Kontakt i dodatkowe informacje:

22 645 90 39

22 645 54 88

22 645 95 03

22 645 94 04

cem@polskieradio.pl

 


Zobacz więcej na temat: szkolenie biznesowe

Nasz adres

al. Niepodległości 77/85
00-977 Warszawa

Mapa dojazdu:

Mapka dojazdu - kliknij aby powiększyc

Telefony

od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

22 645 95 03
22 645 54 88

Fax
22 645 59 65

E-mail
cem@polskieradio.pl

Nr Konta
Polskie Radio SA
PKO Bank Polski S.A.
95 1020 1026 0000 1002 0298 1389