Centrum Edukacji Medialnej

Wykorzystanie Internetu w komunikacji marki, firmy czy organizacji.

Ostatnia aktualizacja: 14.09.2018 15:56
Szkolenie biznesowe

Szkolenie skierowane do specjalistów ds. komunikacji, marketingu lub public relations. Zarówno dla osób nadzorujących te obszary, jak i w praktyce je realizujących. Praktyczny warsztat pozwalający zdobyć lub rozszerzyć wiedzę i praktyczne umiejętności wykorzystywania Internetu w promocji produktów, usług, marek a nawet idei.

Uwaga: W szkoleniu nie mogą brać udziału pracownicy agencji marketingowych, public relations, digital itp.

CELE SZKOLENIA:

Zaprezentowanie oraz praktyczne objaśnienie najważniejszych narzędzi i rozwiązań, współcześnie wykorzystywanych w działaniach komunikacyjnych w Internecie. Przekazanie doświadczeń oraz inspiracji, o które warto wzbogacić dotychczasowe działania firmy i uczynić je bardziej efektywnymi.

WYKŁADOWCA:

doświadczony specjalista z dziedziny PR i marketingu, były rzecznik prasowy kilku banków, dwukrotny laureat Złotego Spinacza (najwyższe wyróżnienie w polskiej branży PR)

FORMA ZAJĘĆ:

Mini-wykłady połączone z ćwiczeniami, praca w grupach i indywidualna, zadania i analiza rozwiązań.

CZAS:

7 godzin dydaktycznych. Terminy szkoleń otwartych znajdziecie Państwo w terminarzu szkoleń

MIEJSCE:

Sale wykładowe i studio treningowe Centrum Edukacji Medialnej PR - S.A., al. Niepodległości 77/85, Warszawa, nowy budynek Polskiego Radia SA.  

LICZEBNOŚĆ GRUPY:

Od 8 do 15 osób

KOSZT SZKOLENIA dla jednej osoby – 1.600 zł netto + 23% VAT.

W powyższej kwocie zawarte są koszty dydaktyczne, pomocy szkoleniowych oraz serwisów kawowych
i obiadu
.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu.

PROGRAM:

Rozmowa o celach uczestników i planowanym przebiegu szkolenia.

  • Inspirujący przykład. Analiza skutecznej kampanii bazującej na wykorzystaniu Internetu - jako inspiracja dla całego szkolenia.
  • Public Relations a Internet. Jakie zalety ma Internet dla działań komunikacyjnych i public relations, a jakie wady? Kiedy warto korzystać z działań PR w Internecie? Moderowana dyskusja. Zadanie zespołowe.
  • Podstawowe narzędzia. Przegląd podstawowych form i narzędzi przydatnych w prowadzeniu komunikacji w Internecie (m.in. serwis internetowy, blog, audio i video blog, fora internetowe, e-mailing/newsletter, współpraca z liderami opinii, aplikacje mobile itd.)
  • Studium przypadku. Jak skutecznie połączyć różne działania? Analiza udanej kampanii promocyjnej ze szczególnym wskazaniem na kluczową rolę dobrej koordynacji narzędzi i technik oraz uzyskiwania synergii między nimi.
  • Media społecznościowe. Na czym polega idea „konsumenta” vs. „prosumenta”? Jaką zmianę wprowadza dla komunikacji w Internecie? Dyskusja i wnioski.
  • Jak się poruszać w mediach społecznościowych? "Filozofia" uprawiania public relations w socjal mediach. Główne zasady – co robić, a czego nie.
  • Facebook. Co to jest life-streaming? Jak dokładnie działa facebook.com - co jest komu wyświetlane i od czego to zależy? Na co zwrócić szczególną uwagę prowadząc fanpage – praktyczne porady? Jakie bardziej zaawansowane możliwości oferuje Facebook?
  • Facebook- studium przypadku. Analiza przykładowych, udanych działań PR z wykorzystaniem facebook.com
  • Twitter. Co to jest mikrobloging? Jak działa twitter.com? Jakie daje możliwości? W jakich sytuacjach warto go wykorzystać? Na co zwrócić uwagę - porady praktyczne.
  • Twitter - studium przypadku. Analiza przykładowych, udanych działań PR z wykorzystaniem twitter.com
  • Inne serwisy w mediach społecznościowych. Przegląd innych ciekawych serwisów: LinkedIN, Instagram, Youtube. Zarysowanie najbardziej przyszłościowych tendencji - np. geolokalizacja. Prezentacja i dyskusja.
  • Skuteczne wirusy. Na czym polega marketing wirusowy i co sprawia, że viral się rozprzestrzenia? Jak tworzyć skuteczne wirusowe treści marketingowe? W jakich sytuacjach warto sięgać po takie rozwiązania? Prezentacja i analiza przykładów.
  • Twoja firma w świecie mediów społecznościowych- burza mózgów. Praktyczne wykorzystanie wiedzy nabytej na szkoleniu: wspólne kreowanie pomysłów na to, jak wykorzystać Internet i media społecznościowe dla promocji marek, firm i organizacji, w których pracują uczestnicy szkolenia.
  • Zamknięcie szkolenia. Wspólna dyskusja, wnioski - podsumowanie całego warsztatu.

 

 

ZGŁOSZENIE:

Wypełniony formularz "umowa- zgłoszenie" na szkolenie należy przesłać do Centrum Edukacji Medialnej PR - S.A. Po potwierdzeniu przez CEM przyjęcia zgłoszenia, prosimy o przesłanie kopii dowodu opłaty za szkolenie , najpóźniej na dwa tygodnie przed jego rozpoczęciem. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłatę za uczestnictwo z zaznaczeniem nazwy i terminu  szkolenia prosimy wpłacać na konto:

Polskie Radio - S.A. ,PKO BP S.A. nr konta: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389

 

Kontakt i dodatkowe informacje:

22 645 90 39

22 645 54 88

22 645 95 03

22 645 94 04

cem@polskieradio.pl

 


Zobacz więcej na temat: szkolenia biznesowe

Nasz adres

al. Niepodległości 77/85
00-977 Warszawa

Mapa dojazdu:

Mapka dojazdu - kliknij aby powiększyc

Telefony

od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

22 645 95 03
22 645 54 88

Fax
22 645 59 65

E-mail
cem@polskieradio.pl

Nr Konta
Polskie Radio SA
PKO Bank Polski S.A.
95 1020 1026 0000 1002 0298 1389