X
Паважаны карыстальнік!
25 траўня 2018 году ўвайшло ў сілу Распараджэнне Еўрапейскага парламента і Еўрапейскага савета (ЕС) 2016/6/79 за 27 красавіка 2016 (RODO). Прапануем азнаёміцца з інфармацыяй пра апрацоўку асабістых дадзеных на сайце Polskieradio.pl
1.Адміністратарам асабістых дадзеных з'яўляецца Polskie Radio S.A з сядзібай у Варшаве, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa
2.Па пытанню, звязаным з вашымі дадзенымі, звяртайцеся да Інспэктара аховы асабістых дадзеных па электроннай пошце iod@polskieradio.pl альбо па тэл. (0048) 22 645 34 03.
3.Асабістыя дадзеныя апрацоўваюцца ў маркетынгавых мэтах на падставе дазволу карыстальніка.
4.Асабістыя дадзеныя могуць быць даступныя толькі для выканання паслуг, указаных у палітыцы прыватнасці.
5.Асабістыя дадзеныя не будуць перададзены за межы Еўрапейскай эканамічнай прасторы або міжнародным арганізацыям.
6.Асабістыя дадзеныя будуць захоўвацца на працягу 5 гадоў пасля адключэння профіля ў адпаведнасці з законам.
7.Вы маеце права атрымаць доступ да вашых асабістых дадзеных, выпраўляць іх, выдаляць або абмяжоўваць апрацоўку.
8.Вы маеце права забараніць далейшую апрацоўку; у выпадку, калі вы раней далі згоду на апрацоўку вашых асабістых дадзеных, вы можаце яе адклікаць. Ажыццяўленне права на адмену згоды не ўплывае на апрацоўку, якая адбылася да адклікання згоды.
9.Вы маеце права падаць скаргу ў назіральны орган.
10.Polskie Radio S.A. паведамляе, што падчас апрацоўкі асабістых дадзеных аўтаматычныя рашэнні не прымаюцца, а прафіляванне не ўжываецца.
Больш падрабязная інфармацыя знаходзіцца на старонках dane osobowe, а таксама polityka prywatności.
ЗГОДЗЕН
Беларуская Служба

Расійскія прапагандысцкія СМІ не атрымалі акрэдытацыі на канферэнцыю пра свабоду СМІ ў Лондане

11.07.2019 11:13
Расійская амбасада ў Лондане назвала гэтае рашэнне адкрытай дыскрымінацыяй.
 .
Ілюстрацыйны здымак.StockSnap/pixabay.com

Расійскія прапагандысцкія СМІ не атрымалі акрэдытацыі на канферэнцыю пра свабоду СМІ ў Лондане. Вялікабрытанія надалей захоўвае халодныя адносіны з Масквой.

У канферэнцыі Global Conference for Media Freedom павінны прыняць удзел каля тысячы журналістаў, прадстаўнікоў грамадзянскай супольнасці і ўладаў. Сярод іх не будзе тэлебачання RT і парталу «Спутнік». Працаўнікам абодвух СМІ, якіх даўно абвінавачваюць у пашырэнні дэзінфармацыі, не прызналі акрэдытацыі.

Расійская амбасада ў Лондане назвала гэтае рашэнне адкрытай дыскрымінацыяй расійскага тэлеканалу па палітычных матывах. Амбасада таксама склала скаргу ў МЗС аб тым, што месяцамі адбываецца акцыя паклёпу тэлеканалу RT. Прэс-сакратар Крамля Дзмітрый Пяскоў назваў рашэнне Лондана абсурдным.

ав