X
Паважаны карыстальнік!
25 траўня 2018 году ўвайшло ў сілу Распараджэнне Еўрапейскага парламента і Еўрапейскага савета (ЕС) 2016/6/79 за 27 красавіка 2016 (RODO). Прапануем азнаёміцца з інфармацыяй пра апрацоўку асабістых дадзеных на сайце Polskieradio.pl
1.Адміністратарам асабістых дадзеных з'яўляецца Polskie Radio S.A з сядзібай у Варшаве, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa
2.Па пытанню, звязаным з вашымі дадзенымі, звяртайцеся да Інспэктара аховы асабістых дадзеных па электроннай пошце iod@polskieradio.pl альбо па тэл. (0048) 22 645 34 03.
3.Асабістыя дадзеныя апрацоўваюцца ў маркетынгавых мэтах на падставе дазволу карыстальніка.
4.Асабістыя дадзеныя могуць быць даступныя толькі для выканання паслуг, указаных у палітыцы прыватнасці.
5.Асабістыя дадзеныя не будуць перададзены за межы Еўрапейскай эканамічнай прасторы або міжнародным арганізацыям.
6.Асабістыя дадзеныя будуць захоўвацца на працягу 5 гадоў пасля адключэння профіля ў адпаведнасці з законам.
7.Вы маеце права атрымаць доступ да вашых асабістых дадзеных, выпраўляць іх, выдаляць або абмяжоўваць апрацоўку.
8.Вы маеце права забараніць далейшую апрацоўку; у выпадку, калі вы раней далі згоду на апрацоўку вашых асабістых дадзеных, вы можаце яе адклікаць. Ажыццяўленне права на адмену згоды не ўплывае на апрацоўку, якая адбылася да адклікання згоды.
9.Вы маеце права падаць скаргу ў назіральны орган.
10.Polskie Radio S.A. паведамляе, што падчас апрацоўкі асабістых дадзеных аўтаматычныя рашэнні не прымаюцца, а прафіляванне не ўжываецца.
Больш падрабязная інфармацыя знаходзіцца на старонках dane osobowe, а таксама polityka prywatności.
ЗГОДЗЕН
Беларуская Служба

Gazeta Wyborcza выбачаецца перад беларусамі за Польскае тэлебачанне

03.12.2019 16:37
Войцех Мазярскі вяртаецца да сюжэта, які з’явіўся на сайце TVP дакладна ў дзень перапахавання паўстанцаў 1863 году ў Вільні.
Gazeta Wyborcza
Gazeta Wyborcza выбачаецца перад беларусамі за Польскае тэлебачаннеscreen artykułu GW

Нейкі Кшыштаф Зваліньскі напісаў артыкул пад назвай «Як Літва і Беларусь скралі ў Польшчы нацыянальных герояў». Паводле аўтара, Каліноўскі і Серакоўскі былі палякамі, а «непісьменным народам» беларусам і літоўцам не да іх.

Мазярскі з Gazeta Wyborcza сцвярджае, што гэты артыкул напісаны быццам бы па заказу Крамля, каб распальваць варожасць паміж народамі Цэнтральна-Усходняй Еўропы.

«Тэкс Зваліньскага, сам па сабе, не быў бы шкодным, калі б ён з’явіўся на старонках нацыяналістычнага невялікага часопіса. Аднак, ён быў выстаўлены на сайце дзяржаўнага тэлебачання, таму можна лічыць, што прадстаўляе афіцыйнае становішча», – напісаў Мазярскі.

Гэты артыкул пераклалі і распаўсюдзілі беларускія СМІ і, зразумела, што ён выклікаў здзіўленне і абурэнне ў беларусаў.

А Мазярскі здзіўляецца яшчэ аднаму, што вельмі шкодны і звычайна недарэчны тэкст апублікавала TVP – тое ж польскае тэлебачанне, якое падтрымлівае дэмакратычныя і незалежніцкія памкненні беларусаў, стварыла ды дае фінансавую падтрымку беларускаму каналу ў Варшаве «Белсат».

яс