X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Redakcja Polska

Powracają Nagrody Mediów Publicznych

10.07.2019 13:02
Media publiczne uhonorują polskich twórców w trzech kategoriach: obraz, muzyka i słowo
Audio
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański, prezes TVP Jacek Kurski, redaktor naczelny PAP Radosław Gil, raz prezes zarządu Polskiego Radia Andrzej Rogoyski
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański, prezes TVP Jacek Kurski, redaktor naczelny PAP Radosław Gil, raz prezes zarządu Polskiego Radia Andrzej Rogoyski PAP/Leszek Szymański

Po 11 latach powracają w nowej formule Nagrody Mediów Publicznych. Będą je przyznawać trzy instytucje publiczne. Polskie Radio przyzna Nagrodę Mediów Publicznych w dziedzinie muzyki, Telewizja Polska - w dziedzinie obrazu, a Polska Agencja Prasowa uhonoruje twórców słowa.

Nominowanych poznamy w połowie sierpnia, a zwycięzców we wrześniu, podczas gali w Teatrze Polskim w Warszawie. Zwycięzcy otrzymają statuetkę oraz nagrodę w wysokości 100 tys. zł.

Dla Polskiego Radia nagroda w dziedzinie muzyki ma szczególne znaczenie - mówi prezes publicznego nadawcy Andrzej Rogoyski. O tym, jakie znaczenie ma ta nagroda dla Polskiego Radia świadczy najdobitniej Kapituła Nagrody, którą tworzą wybitne osobistości świata kultury i osoby związane z misją publicznego radia: Krzysztof Penderecki, Joanna Wnuk-Nazarowa, Mieczysław Kominek, Krystyna Prońko i Mateusz Pospieszalski.

Celem współpracy narodowych mediów przy reaktywacji przyznawania nagród jest promowanie myśli budującej polską świadomość, niezależnie od formy jej przekazu. Media chcą uhonorować osoby, które w dziedzinie słowa, obrazu i muzyki przyczyniły się do budowania wspólnoty. Nad wyróżnieniem honorowy patronat objęła Rada Mediów Narodowych. Jej przewodniczącym i zarazem pomysłodawcą nagrody jest Krzysztof Czabański. Jego zdaniem Nagrody Mediów Publicznych wpisują się w wypełnianie misji mediów publicznych

Idea ustanowienia Nagród Mediów Publicznych narodziła się na przełomie 2007 i 2008. Krzysztof Czabański, który wówczas był prezesem Polskiego Radia, namówił do wspólnej nagrody ówczesnego prezesa TVP Andrzeja Urbańskiego

Odrodzenie idei nagród było możliwe dzięki współpracy Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i Polskiej Agencji Prasowej.

Relacja Ewy Plisieckiej

IAR/PAP/ep