X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Gospodarka

Biznes z wartościami? To możliwe

Ostatnia aktualizacja: 19.02.2016 12:21
Tak przekonują członkowie Towarzystw Biznesowych. Ich cotygodniowe spotkania są realizacją idei networkingu, czyli sieci stałych kontaktów biznesowych. To okazja do nawiązywania współpracy, wydawania rekomendacji, szkoleń i promocji firm.
Audio
  • O Towarzystwie Biznesowym rozpoczynającym działalność w Siedlcach mówili w „Porannych rozmaitościach” radiowej Jedynki inicjatorzy przedsięwzięcia: Michał Osiej i Michał Andrzejewski (Andrzej Ilczuk, Polskie Radio)
Spotkania Towarzystw Biznesowych są realizacją idei networkingu
Spotkania Towarzystw Biznesowych są realizacją idei networkinguFoto: Depositphotos

Wkrótce Towarzystwo Biznesowe rozpocznie działalność w Siedlcach.

- Jest to inicjatywa dedykowana przedsiębiorcom, dla których ważne są wartości chrześcijańskie – mówi Michał Osiej, inicjator przedsięwzięcia.

Jak dodaje Michał Andrzejewski, są to ludzie, którym nie wystarcza samo prowadzenie biznesu i zamykanie się w wąskim gronie.

- Chcą poszerzyć swoje horyzonty i kontakty biznesowe. Również w działalności, która nie jest związana stricte z prowadzonym przez nich biznesem – dodaje gość radiowej Jedynki.

Chodzi o zwiększenie zysków

Spotkania Towarzystw Biznesowych mają doprowadzić do zwiększenia zysków firm. Mają pomóc ich uczestnikom w tym, żeby prowadzony przez nich biznes się udał.

- Wizją Towarzystw jest to, żeby członkowie byli nie tylko bogaci duchowo, ale też materialnie – podkreśla Michał Osiej. – W Polsce coraz lepiej działa społeczeństwo obywatelskie, jest coraz więcej inicjatyw organizowanych oddolnie, finansowanych przez samych obywateli. My też chcemy iść w tym kierunku: budować społeczeństwo obywatelskie oparte na pieniądzach zarobionych uczciwie i żeby te pieniądze procentowały też dobrze dla ogółu społeczeństwa, dla dobra wspólnego – dodaje.

Organizatorzy i członkowie Towarzystw Biznesowych podkreślają, że nie odnajdą się tu przedsiębiorcy chcący na siłę sprzedać swój produkt w pięć minut. To spotkania dla przedsiębiorców, menedżerów, którzy stawiają na profesjonalizm i trwałość wzajemnych kontaktów.

Andrzej Ilczuk, awi

Zobacz więcej na temat: biznes firma firmy
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Społeczna odpowiedzialność biznesu. Bo firma to nie tylko zyski

Ostatnia aktualizacja: 29.04.2015 17:46
Bycie odpowiedzialnym nie oznacza, że dane przedsiębiosrwo spełni wyłącznie wymogi formalne czy prawne. Bycie odpowiedzialnym w biznesie oznacza, że już na etapie budowania strategii przedsiębiorstwo musi uwzględnić interesy spoęłczne. Do tego w największym skrócie sprowadza się definicja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polskie firmy na światowym poziomie

Ostatnia aktualizacja: 01.10.2015 08:30
Polscy biznesmeni nie mają się czego wstydzić na arenie międzynarodowej. Nasze firmy są rozpoznawalne i doceniane. Najlepsze zostały wyróżnione Złotymi Laurami "Super Biznesu", przyznawanymi przez redakcję "Super Expressu".
rozwiń zwiń