X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Gospodarka

PepsiCo Polska. Nie tylko zysk jest ważny

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2018 21:21
Czy globalne problemy wpływają na działalność na polskim rynku firmy Pepsico? Jaka jest odpowiedzialność takiego giganta za środowisko? O tym m.in. Arkadiusz Ekiert na antenie radiowej Trójki rozmawiał z Michałem Jaszczykiem, prezesem PepsiCo Polska.
Audio
  • Arkadiusz Ekiert na antenie radiowej Trójki rozmawiał z Michałem Jaszczykiem, prezesem PepsiCo Polska.
Szef PepsiCo Polska zapewnia, że ponad 90 proc. materiałów używanych przez firmę - głównie do produkcji napojów i przekąsek - nadaje się do ponownego użycia.
Szef PepsiCo Polska zapewnia, że ponad 90 proc. materiałów używanych przez firmę - głównie do produkcji napojów i przekąsek - nadaje się do ponownego użycia.Foto: Pixabay

Jak powiedział rozmówca - każdy rynek posiada własną specyfikę, ale PepsiCo Polska w Polsce czuje się firmą polską.

Ważny recykling

Gość podkreślił, że jednym z priorytetów firmy jest działanie ze świadomością celów i nie chodzi tu wyłącznie o zysk, ale też sposób w jaki się go osiąga.

Zaznaczył, iż bardzo ważna jest w tym wypadku sprawa recyklingu i poinformował, że już dziś ponad 90 proc. materiałów używanych przez firmę głównie do produkcji napojów i przekąsek nadaje się do ponownego zużycia.

Dodał, że do 2025 roku firma jako cel postawiła sobie, iż 45 proc. używanych przez nią materiałów będzie pochodziło z recyklingu, bo ma świadomość oddziaływania na środowisko i konsumentów.

Mniej cukru i soli

Jak zauważył - konsumenci coraz bardziej patrzą w stronę przekąsek prozdrowotnych, dlatego PepsiCo konsekwentnie obniża zawartość cukru i soli w swoich produktach.

Arkadiusz Ekiert, ak, NRG

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jedzenie bio i eko – przepis na zdrowie czy chwyt marketingowy?

Ostatnia aktualizacja: 03.03.2018 13:25
Według badań Polacy są gotowi płacić więcej za żywność dobrej jakości. Przeszukujemy internet w celu ustalenia źródeł pochodzenia naszych produktów i częściej niż wielu innych Europejczyków czytamy informacje zawarte na etykietach.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jemy coraz zdrowszą żywność

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2018 12:45
Według najnowszego raportu „Health & Wellness Progress” w ubiegłym roku na świecie zmieniono skład prawie 34 tysięcy produktów, tak aby miały bardziej pozytywny wpływ na zdrowie klientów. W przypadku żywności zmiany składu dotyczyły przede wszystkim zmniejszenia ilości soli i cukru. Podsumowanie sporządziła organizacja The Consumer Goods Forum, promująca działania prozdrowotne i zrzeszająca prawie sto międzynarodowych korporacji produkujących żywność i kosmetyki oraz wielkich sieci handlowych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Na Zdrowie: O jakości produktów spożywczych

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2018 17:10
– Wyniki są bardzo różne, w zależności od branży – powiedziała w audycji Na Zdrowie Dorota Balińska-Hajduk z Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Ekspertka w Polskim Radiu 24 mówiła o nieprawidłowościach dotyczących sprzedawanej w Polsce żywności.
rozwiń zwiń